רבולשנרי נכנסת לשותפות אסטרטגית עם מקאן בלגיה להרחבת החדירה של גלוק בשוק הבלגי.
"מי האמין שמותגים יכולים לקבל אחוזי הקלקות של 20% ו-50%" אומר אלעד שניאור, מייסד ומנכ"ל משותף ברבולושנרי. "כבר לא צריך להוציא הון בכדי לקבל פרסום אפקטיבי באינטרנט. פשוט צריך לעשות שימוש במדיות הנכונות ומשרדי הפרסום מבינים את זה", מסכם שניאור.
אנשי הטכנולוגיה והפרסום בגלוק הופכים את המדיום הפשוט והשמיש כל-כך, אימייל, למנוע פרסום וצמיחה ענק לחברות - גדולות כקטנות. באמצעות שילוב באנרים פרסומיים (או מודעות טקסט) בכל מייל שיוצא מהארגון, מאפשרת גלוק לכל חברה להפיץ מסרים שיווקיים ולפרסם עצמה כל הזמן, ובעלות מזערית.
לאחר חדירה מוצלחת באירופה, במהלך 2008, כשחברות מובילות כמו ניסאן, TBWA, רימקס, קוניקה מינולטה, טלית ועוד יותר מ-200 חברות אחרות כבר עושות שימוש יומיומי בטכנולוגיה הזו, גלוק חותמת על שותפות אסטרטגית עם מקאן דיגיטל בבלגיה.
"במיוחד היום, כאשר המצב הכלכלי הוא בשפל, חברות מחפשות אפיקים אלטרנטיבים לפרסום מבלי להידרש להוצאות העתק המקובלות בענף", אומר מיקילס, מנכ"ל מקאן דיגיטל, "עם גלוק, חברות מקבלות שטח פרסום אפקטיבי, חכם וסקסי המייצר תוצאות אמיתיות, מיידיות והכי חשוב - זה עולה להם פרוטות".
לאחר מחקר שוק ובשיתוף חברת ה-PR הגדולה בעולם Webber Shandwick רבולושנרי ומקאן משיקים את גלוק בבליגה ומאמינים שבדומה לשווקים אחרים גם השוק הבלגי יגיב בהתלהבות לגלוק.
מה זה גלוק?
בנוסף למוצר הדגל glooqPro המיועד לשרתי דואר, הושק לאחרונה המוצר החדש glooqOutlook, המאפשר לכל משתמש להוריד תוכנה פשוטה למחשבו האישי ולצרף מסרים פרסומיים בכל מייל שהמשתמש שולח. מלבד האפשרות לצרף מסרים פרסומיים למיילים, גלוק גם מאפשר ניתוח סטטיסטי של התוצאות בזמן אמת בכדי לשפר את אפקטיביות הפרסום ולבחון את הנתונים.
"הטכנולוגיה הייחודית שלנו, המוגנת בפטנט, היא תוצר של צוות הפיתוח האיכותי והקריאטיבי שלנו", אומר עודד באלי, מייסד ומנכ"ל משותף ברבולושנרי. "אנחנו מאמינים בפשטות, לא לסבך ולא לסרבל. פשוט לתת את מה שהמשתמש צריך. לא יותר ולא פחות" מסכם באלי. בתקופה שמאז ההשקה כבר נשלחו יותר מ-3,000,000 מיילים בעולם באמצעות גלוק. "עולם הפרסום צמא לאפיקי פרסום איכותיים ובהוצאה נמוכה. זה בדיוק מה שגלוק מספק" מסכם באלי.
נסו את גלוק בחינם - היכנסו ל:
www.glooq.com.