X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אושרת בן-שמשון דוא"ל טריואקס יועצים ליחסי ציבור
- הודעה מטעם דלק ישראל
▪  ▪  ▪

הנהלת דלק ישראל הודיעה (יום ה', 11.6.09), על ארבעה מינויים חדשים בהנהלת החברה. הודעה על כך נמסרה לבורסה לניירות ערך בתל אביב.
המינויים החדשים, שיכנסו לתוקפם ב-1 ביולי 2009, כוללים יועץ משפטי ומנהל המחלקה המשפטית, סמנכ"ל מערכות מידע ותקשורת, סמנכ"ל תפעול וסמנכ"ל מטה ואסטרטגיה.
מנכ"ל דלק ישראל, דוד קמיניץ, מסר כי הוא בטוח שהמנהלים החדשים יחד עם המנהלים הנוכחיים בדלק ישראל יצעידו את החברה להישגים ושגשוג, תוך יישומן של אסטרטגיות מנועי הצמיחה של החברה. "אני שמח על הצטרפותם לשורותינו, מאמין כי יתרמו רבות מהניסיון הרב שצברו בחברות גדולות ומאחל להם בהצלחה בתפקידם".
להלן המינויים:
  • יועץ משפטי ומנהל המחלקה המשפטית - שרון רוזנבלט, בן 39, עורך דין, מגיע לאחר מספר שנים כעורך דין במשרד פישר, חן, וול, אוריון ושות' שם טיפל בדיני חברות, דיני ני"ע, דיני תקשורת וליטיגציה. שימש גם כיועץ משפטי בחברת דניה סיבוס באופן זמני ויועץ משפטי של ברק 013. מר רוזנבלט מחליף בתפקידו את עו"ד ישי ארנברג שסיים את תפקידו בחברה לפני מספר חודשים.
  • סמנכ"ל מערכות מידע ותקשורת - קובי ביטר, בן 48, היה בחמש השנים האחרונות סמנכ"ל מערכות מידע של מירס תקשורת. בעל ניסיון רב בהובלת שינויים ארגוניים ושדרוג מערכות תוכנה. קודם היה סמנכ"ל מערכות מידע ותקשורת בחברת תדיראן-אמפא. נתי מרקוביץ ישאר בתפקידו כמנהל מערכות המידע של דלק בכפיפות לקובי ביטר.
  • סמנכ"ל תפעול - משה צמיר, בן 51, שימש ב-15 השנים האחרונות כמנכ"ל שתי חברות בתחום מערכות המחשוב ותפעול מערכות. (ארטנט ומ.ה. קומפלקס) התמחה בניהול פרויקטים ובתשתיות. יהיה אחראי בדלק על משאבי אנוש ועל כל תחומי הרכש, האחזקה, המשלוחים, הבינוי, הרישוי, איכות הסביבה והמוקדים. מר צמיר יקבל את תפקידו זה מחיים אלמוזנינו המכהן כמשנה למנכ"ל דלק ישראל ומנכ"ל דלק קמעונאות ואשר ימשיך בתפקידיו החשובים האלה.
  • סמנכ"ל מטה ושיווק - איל נוה, בן 33, בעל תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים. בשלוש השנים האחרונות עבד בחברת HOT כמנהל אגף אסטרטגיה שיווקית ומחקר וקודם כראש מטה ארגון ועוזר מנכ"ל. לפני-כן עבד כארבע שנים במשרדי פרסום (גיתם ומורל). איל יהיה אחראי בחברה בין היתר על עבודת המטה, התיאום בין האגפים השונים, השיווק והאסטרטגיה. זהו תפקיד חדש בהנהלת החברה.

תאריך:  11/06/2009   |   עודכן:  11/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il