X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם YCD מולטימדיה
▪  ▪  ▪

רשת ארקפה, התקינה ב-25 סניפי הרשת בישראל, מסכי וידאו, כחלק מפתרון מדיה דיגיטלית, שישמש לקידום המכירות והמודעות למוצרים ולמבצעים שוטפים ברשת. הפתרון יותקן גם בחמישה סניפים נוספים שמתעתדת הרשת לפתוח במהלך 2009. היקף העסקה, שנחתם עם חברת YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטליים חכמים לבתי עסק, מוערך בכחצי מיליון שקלים. המסכים הייחודים עוצבו בהתאם לקווי המותג של ארקפה.
AdScreen® של YCD הוא פתרון מדיה דיגיטלית, שבבסיסו ניהול מסכי LCD הניתנים לתכנות, הממוקמים בצמוד לנקודות המכירה (בהתחלת התור, בצמוד לקופות, מאחורי הקופאי ובכל נקודה בה הקונים מקבלים את החלטת הקניה שלהם), נגן מדיה ופלטפורמת ניהול והפצת תכנים. התכנים יותאמו בכל סניף להיצע המוצרים ויחולקו על-פי שעות היום, עונות השנה ואו כל גורם חיצוני אחר היכול להשפיע על מהלך הקניה. כך לדוגמא, כשידעו ברשת על יום שרבי במיוחד, ניתן יהיה לקדם יותר את משקאות הקפה הקרים, או בבוקר - לקדם מכירות ארוחת בוקר, או קפה המשולב בקרואסון. המערכת אף תספק דוח"ות קבועים בזמן אמת, כך שניתן יהיה לקבל על בסיסם החלטות תפעוליות ולשנות את התכנים המוקרנים בהתאם.
למעט התוכנה, YCD אף תספק את תכני המסכים, שיתעדכנו וינוהלו על-ידי פלטפורמת הניהול והשליטה מרחוק של החברה. פיתרון ה-YCD|AdScreen® מצטרף לפתרון עיצוב האווירה ש-YCD מספקת לארקפה מזה שנים, הכוללת עיצוב ועריכת הקו המוסיקלי המיוחד של הרשת. את החומרה ויישום הפתרון התשתיתי סיפקה חברת One.
"הפתרון של YCD הוא הפתרון האולטימטיבי שחיפשנו", אומר מיכאל אזולאי, סמנכ"ל השיווק של ארקפה "המדיה הזו היא פתרון חדשני לתצוגת המוצרים היחודיים של ארקפה, ומתאימה לרשת מכמה סיבות: היא מאפשרת לנו לשווק ביעילות את המנות שמחוץ לוויטרינה והיא מעבירה את המסר הרצוי במעמד הקנייה".
"קידום מוצרים דיגיטלי ודינמי בנקודת קבלת ההחלטה של הלקוח הוא צעד מתבקש בימינו, הן טכנולוגית והן שיווקית" אומר אביחי מיכאלי, מנכ"ל YCD מולטימדיה ישראל. "מהנתונים שצברנו אצל לקוחות בשטח, עולה כי מסכי הקופה דוחפים ברגע האמת לכיוון המכירה והגדלתה". לדברי מיכאלי, בעוד שפרסום בטלוויזיה נהנה במקסימום מ-5% זכירות, הרי שמחקרים מוכיחים כי במסכי קופה מדובר על למעלה מ-30% זכירות אפקטיבית.
YCD Multimedia
חברת YCD Multimedia, שנבחרה לאחרונה על-ידי גלובס לאחת מ-10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2009-2008 בישראל, הוקמה בשנת 1999 על-ידי נועם לבבי ודני זאבי. החברה מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה כוללת של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד.
תאריך:  16/06/2009   |   עודכן:  16/06/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il