חברת Cal מעלה הערב (א', 28.6.09) קמפיין, שני במספר, במסגרת המהלך האסטרטגי החדש שלה, שבא לאחד את כל מוצרי האשראי תחת מותג אחד - "אשראי אחראי". כתמיכה במהלך, וכחלק ממעטפת שלמה של כלים לניהול נכון, מציעה Cal בקמפיין הנוכחי את אחד ממוצרי האשראי המתקדמים שלה - הלוואה ב-0% ריבית לחצי שנה. מדובר בהלוואה עם החזר "גמיש", שבה הלקוח נהנה מששה חודשים הראשונים ללא ריבית.
"כאשר אנשים מנצלים עד תום את היכולות הכלכליות שלהם והבנקים מקשים על מתן אשראי, Cal מציעה להם פתרון מימון אלטרנטיבי שאין דומה לו היום בשוק", אומר רונן גלפרין, סמנכ"ל השיווק של Cal. יחד עם נתון של 1.8 מיליארד שקלים שהחברה העמידה כאשראי ישיר ללקוחותיה ב-2008, Cal ממצבת את עצמה כמי שמספקת אלטרנטיבה אמיתית לאשראי הבנקאי.
הקמפיין הנוכחי צולם בכינרת המתייבשת, תוך השוואה בלתי נמנעת בין מצב המים בכינרת למצב הכסף בחשבון הבנק שלנו. הקמפיין יעלה הערב בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות הכתובה באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ובאינטרנט באמצעות חברת האינטראקטיב גורני.