X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית הספר EZ Way
▪  ▪  ▪

תחום ההכנה לבחינת הפסיכומטרית עובר בשנים האחרונות שינוי משמעותי, מאחר ובחלק ממכוני ההכנה לפסיכומטרי למדו שיש צורך בהתאמות רבות, בכדי שקורס יעבוד בהצלחה בקרב אוכלוסיות שונות, בעלות צרכים שונים.
בית הספר EZ Way פסיכומטרי, המהוה חלוץ בקורסי הפסיכומטרי הייעודיים, נבחר להדריך את הקורס לנשים בסיכון באוניברסיטת תל אביב, בהמשך להצלחותיו בתפירת קורסים ייעודים כגון הקורסים שהחברה עורכת לחרדים, ללקויי למידה ולנשים בלבד.
הקורס אשר יתקיים בשיתוף פעולה עם תכנית המנטורינג המתקיימת באוניברסיטת תל-אביב, מיועד לנשים בסיכון שחוו קשיים בעברן ונמצאות במערכת תמיכה, המיועדת לעזור להן להשאיר את החוויות השליליות מאחור ולצעוד קדימה. המדובר בנשים שסיפור החיים שלהן רצוף בקשיים ומשברים. בעבור חלקן, עקב חוויות העבר - קבלה ללימודים אקדמיים נראית כמו חלום רחוק ולקורס הנוכחי יהיה ליווי צמוד של חונכות ועבודה מרוכזת על הפן הרגשי/פסיכולוגי.
על-מנת להקל על המשתתפות בקורס מושם דגש רב על מוטיבציה. מדריכי הקורס משלבים בשיעורים ובחומר הלימוד סיפורים משעשעים, תמונות וסרטונים שוברי שגרה. חלק משיעורי הבית מתבצעים באמצעות משחקי למידה אינטראקטיביים מהנים, שנותנים למדריך מידע מלא על התקדמות התלמיד במשימות הביתיות.
השיעורים בכיתה מתנהלים בעזרת מצגות ועזרים ויזואליים המשפרים את יכולת ההפנמה והזיכרון שלהן. משתתפות הקורס עוברות גם הדרכה בהרפיה ודמיון מודרך, לשם התמודדות עם מתח הנוצר בזמן תהליך הלמידה והפגת חרדות. בתחילת שלב המרתון, כל התלמידות עוברות סדנת דמיון מודרך עם מאמן מוסמך.
"חלק גדול מאותן נשים מגיעות לקורס עם מטען שלילי, חרדות וחששות גבוהים, ועלינו קודם כל למוסס את החרדות האלו, שעלולות להכשיל אותן, עלינו לחבר אותם ללימודי פסיכומטרי באופן חיובי". אומר עו"ד אהוד צלטנר, מנכ"ל בית הספר EZ Way פסיכומטרי. "בחרנו לקחת על עצמנו את הקורס לנשים בסיכון, בייחוד בשל האתגר שבו והחשיבות לעזור לבנות אלה לצעוד קדימה ולחוות הצלחה בלימודים".
מבנה הקורס הינו יחיד במינו והוא נפרס על קרוב לחמישה חודשים. הקורס החדש ייפתח בשלב הראשון בבית-הספר לעבודה סוציאלית ע"ש בוב שאפל באוניברסיטת תל אביב. לפרטים נוספים: כנסו לאתר EZ Way פסיכומטרי - www.ezway.co.il.

תאריך:  29/06/2009   |   עודכן:  29/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il