X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
▪  ▪  ▪

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל, תעלה החל מיום רביעי ה-1.7.09, בקמפיין פרסום קייצי, לרגל השקת קטגוריית הברביקיו החדשה - "Domino's BBQ" ולרגל השקת תפריט החיסכון החדש - "Domino's SUPER DEALS".
סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10. כמו-כן, יעלה פרסום באתר דומינו'ס, תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-2,500,000 שקלים.
במסגרת הקמפיין, תושק קטגוריית פיצות חדשה, המבוססת על טהרת הברביקיו. "Domino's BBQ" החדשה, הינה פיצה דקה ופריכה, עשירה ברוטב ברביקיו ייחודי ואיכותי, המשאיר ניחוח של בשר עסיסי הנצלה על האש. הפיצה החדשה מוצעת עם מגוון תוספות חדשות, בשריות וצמחוניות, "חמות אש": תוספת פרגיות, תוספת קבב ותוספת בטטה צלויה על האש.
כמו-כן, במסגרת הקמפיין מושק תפריט חיסכון חדש, שקיבל את התואר - "סופר דילס". התפריט מציע לצרכן, שלוש דרגות מחירים של ארוחות משפחתיות, גדולות ומשביעות, במחירי חיסכון מיוחדים (19 שקלים, 39 שקלים ו-69 שקלים).
את קמפיין "דומינו'ס ברביקיו", מוביל מבצע אטרקטיבי במיוחד לצרכן: ברכישת שתי פיצות משפחתיות ומעלה (ברביקיו או רגילה), מקבלים כל אחת מהפיצות במחיר "מצחיק" של 39 שקלים בלבד. כמו-כן, לצרכנים מוצעת הטבה נוספת: כל מי שרוכש את המבצע (ומבצעים נוספים) באתר דומינו'ס - נהנה מ-5% הנחה נוספים על הקניה.
לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה בישראל: "דומינוס פיצה מקפידה מדי עונה, להביא את הבשורה ללקוחותיה וזאת באמצעות קטגוריות חדשות ותמהיל חדש של מוצרים. כרשת משלוחי הפיצות המובילה בישראל, אנו מחויבים לחדשנות והפעם, בחרנו להשיק קטגוריה חדשה וייחודית - קטגוריית ברביקיו איכותית, שמציעה ללקוחותינו טעם חדש ואהוב, עם מבחר תוספות מאוד מיוחדות, שמצאנו שאהודות על החיך של הצרכן הישראלי. יחד עם השקת הקטגוריה החדשה, אנו מתחברים גם לרוח התקופה ומשיקים תפריט חיסכון 'סופר דילס', שלמעשה, מאפשר לאכול בלי חשבון. אנו מאחלים לקהל לקוחותינו, חוויה נעימה של טעם חדש ובמחירים שווים לכל כיס".
בסרטון הקמפיין, רואים שני חברים, הלבושים בתלבושת בסגנון כדורים גדולים, ורוקדים בהנאה לרקע מוזיקת אלקטרו וטראנס שמחה וקצבית. הכדורים צבועים בצבעי המותג של דומינו'ס - האחד אדום והשני כחול. על אחד מהכדורים, מופיעה בגדול הספרה 3, ועל הכדור השני- הספרה 9, כך שביחד, הם מרכיבים את המספר 39, המאפיין את המבצע המוביל של הקמפיין, של 39 שקלים לפיצה משפחתית, ברכישת שתי פיצות ומעלה.
רשת דומינו'ס פיצה הינה רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל ומונה 27 סניפים וכן סניף אינטרנט נוסף: www.dominos.co.il.
רשת דומינו'ס פיצה, הינה חברת משלוחי הפיצה המובילה בעולם ובעלת מוניטין בינלאומי. הרשת כוללת למעלה מ-8,600 סניפים הפרוסים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם והיא רשת המסעדות השמינית בגודלה ברשימת רשתות המסעדות הבינלאומיות. דומינו'ס ישראל הינה רשת משלוחי הפיצה הראשונה בישראל שיש לה פריסה ארצית, והיא מותג המזון המהיר העולמי הראשון בארץ; החברה מציעה משלוחים ביתיים של פיצות טריות, טעימות וחמות עם התחייבות על משלוח תוך 30 דקות או פחות.

תאריך:  30/06/2009   |   עודכן:  30/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il