X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אלעד מערכות
▪  ▪  ▪

אלעד מערכות השלימה פרויקט BI רחב היקף, שנמשך כשנה, בסניגוריה הציבורית במשרד המשפטים, בהיקף כספי של כ-400 אלף שקלים.
הסניגוריה הציבורית היא יחידה במשרד המשפטים, אשר החלה לפעול בשנת 1996, מכוח חוק הסניגוריה הציבורית ויעודה להעלות את איכות עשיית הצדק בהליכים פליליים במדינת ישראל. זאת, באמצעות מתן ייצוג משפטי מקצועי ואיכותי ללקוחות הסניגוריה הציבורית, ודאגה לקידום האינטרסים ושמירת הזכויות של ציבור החשודים הנאשמים והנידונים.
חמש לשכות מחוזיות של הסניגוריה פועלות בישראל (צפון, חיפה, תל אביב-מרכז, ירושלים, דרום) ובנוסף לשכת סניגוריה ארצית. על-רקע ריבוי הלשכות נולד הצורך לאחד דוחות תפעוליים וניהוליים של כל הלשכות ולייצר אינטגרציה בין הנתונים השונים. מערכת ה-BI החדשה שפיתחה עבורם אלעד מערכות מספקת מידע שוטף על כל סוגי התיקים והעבירות, פרטים על משך הטיפול בתיק ואופן הטיפול בו, פילוח לסוגי עבירות לשם שמירת איזון בין תחומים, טיפול בשכר טרחה לעורכי דין ועוד.
אלעד מערכות בצעה פרויקט BI רחב היקף בסניגוריה הציבורית, הכולל הקמה של מחסן נתונים (DWH) מבוסס SQL Server והקמת ETL - Extract, Ttransform & Load השואב מידע מכל המערכות התפעוליות ומעביר אותו למחסן הנתונים. על בסיס זה מונחת מערכת ה-BI הכוללת פורטל דוחות מבוסס Reporting Services ושכבה סמנטית המחוללת דוחות באמצעות Report Builder.
לדברי דגן הלוי, מנהל חטיבת התוכנה, אלעד מערכות: "אני גאה בפתרון הטכנולוגי הייחודי שפיתחנו, הכולל מנגנון ייחודי לזיהוי הנתונים שהשתנו במערכות התפעוליות מאז הדגימה האחרונה, והעברתם אל מחסן הנתונים. זאת להבדיל מפתרונות BI המעבירים, בכל דגימה מחדש, את כל הנתונים מן המערכות התפעוליות אל מחסן הנתונים. השקענו מחשבה רבה בפיתוח השיטה לזהוי הדלתאות הללו, במיוחד לאור העובדה שהמערכת התפעולית כלל לא תמכה בשיטת עבודה מסוג זה".
לדברי ריבה שירזי, מנהלת חטיבת פרויקטים, משרד המשפטים: "הפרויקט עמד בתוכנית ובתקציב בזכות שיתוף פעולה מצויין בין הספק, המשתמשים ומערך ה-IT של משרד המשפטים, כמו-גם, בזכות ההיצמדות למתודולוגיות הפיתוח שך צוות ה-BI במשרד המשפטים".
"ספק המכיר לעומק ויש לו ניסיון רב בפיתוח ובתחזוקה של מערכות תפעוליות, יצליח ביתר קלות בפרויקטי BI. ספק מסוג זה מבין מהר יותר את המערכת התפעולית ומרים מהר יותר את מחסן הנתונים ותהליכי ה-ETL", מוסיף הלוי ומסכם, "אלעד מערכות רואה בתחום ה-BI מנוע צמיחה ומבצעת בתחום זה מספר רב של פרויקטים בסביבת מיקרוסופט".
אודות אלעד מערכות
אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ושירותי תמיכה לגופים רבים המובילים בישראל. אלעד מערכות הינה שותפת זהב מוסמכת של Microsoft ושותפה עסקית של IBM. פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריות, הנהלת בתי המשפט, בנקים, סלקום, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, המרכז הרפואי ע"ש שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, תעשייה אווירית, משטרת ישראל ועוד. קבוצת אלעד הוקמה לפני כ-26 שנים והיא מעסיקה כ-550 מומחים.

תאריך:  09/07/2009   |   עודכן:  09/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il