X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרטנר
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

זה עשור ש-orange פועלת ברגישות מרבית כלפי הציבור הדתי לאומי. orange הייתה הראשונה לזהות את צרכיו הייחודיים ודאגה להציע תוכניות במתכונת ייחודית לקהל שומרי השבת. במהלך התקופה פנתה החברה לקהל זה הן במסרים הפרסומיים והן בהצעות המותאמות עבורו.
ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן ציין, כי orange עורכת מעת לעת סקרי שוק ומחקרים אודות הרגלי הצריכה של קהל לקוחותיה. לאחרונה, עלה כי קבוצה גדולה מאוד של לקוחות המשויכים לתוכניות המגזר הכללי ברשת orange:
  • אינם עושים שימוש בסלולר בשבתות ובחגים.
  • העדפתם הברורה של קבוצה זו, לשמירה על קשר הדוק עם כל בני המשפחה.
  • יעד מועדף אשר אינו נמנה על בני המשפחה, בבדיקה שערכנו עלה כי מדובר בבן זוג עתידי.
  • אחוז גבוה של מתגייסים לצבא ולשירות הלאומי.
אימצנו את המחקרים ובחרנו להעצים עבור הלקוח את הידיעה שהארגון מכיר אותו, דואג לו ומעריך אותו, ומתוך כך יצאנו במהלך רחב היקף.
העקרונות אשר הובילו אותנו במהלך הינם:
"יוזם" - פעילות פרו-אקטיבית לטובת הלקוח;
"אישי" - מתן הצעה אישית על-פי דפוסי השימוש של הלקוח;
"מפתיע" - הלקוח זוכה להצעה יזומה שלא ציפה לה.
לכן, מתוך הבנת ערכים אלו והרצון לתת מענה ייחודי לכל אחד מהקהלים השונים השקנו מהלך, כאשר מטרתו היא להמשיך ולשמור על מעמדנו בקרב הציבור הדתי-לאומי ולהוות עבורו מותג המוביל את שוק התקשורת בפרמטרים עיקריים כמו: חדשנות טכנולוגית, מכשירים מתקדמים ומשוכללים ותוכניות משתלמות ביותר לכל בני המשפחה.
הטבת משפחה של 300 דקות ב-0 שקלים לכל אחד מבני המשפחה
מתוך הבנת ערך המשפחה והצורך בשמירה על הקרבה והליכוד המשפחתי, orange יצרה תוכנית תעריפים ייעודית הכוללת הטבת משפחה של 300 דקות ב-0 שקלים לכל אחד מבני המשפחה ובנוסף הטבת שבת של 90 דקות בשעות הפנאי לכל אחד מבני המשפחה.
הטבה של 90 דקות שיחה למתגייסים לצבא ולשירות הלאומי
orange נבחרה על-ידי האגודה למען החייל להיות ספקית הסלולר לחיילים בשירות חובה. במסגרת זו, מעניקה החברה את ההצעה המשתלמת ביותר לחיילים ולמשרתים בשירות הלאומי. בהתאם לאסטרטגיה הפרואקטיבית שנוקטת החברה ובהתאמה להרגלי השימוש והצרכים, orange מעניקה לחיילים שומרי שבת הטבה של 90 דקות שיחה לניצול בשעות הפנאי.
1,000 דקות שיחה בחודש בעלות של 9 אגורות לדקה לזוגות
orange זיהתה כי ישנו יעד מועדף אשר אינו נמנה על בני המשפחה, ומצאנו כי מדובר בבן זוג עתידי. orange יצרה תוכנית חדשה עבור זוגות צעירים במסגרתן ייהנה כל אחד מבני הזוג מ-1,000 דקות שיחה בתשע אגורות לניצול בכל חודש ובנוסף ייהנו מהטבת שבת המקנה להם 90 דקות בשעות הפנאי.
תוכניות תעריפים - הטבה של כ-20% דקות ללא תוספת במחיר
orange משיקה חבילות "ידוע מראש" ומעדכנת את הקיימות, כאשר החשיבה העומדת מאחורי הקונספט של התוכניות הינה, מתן הטבות בשעות הפנאי ללקוח אשר אינו מדבר בשבת.
כך למשל, לטובת ציבור שומרי השבת ביצענו התאמה לחבילות 'ידוע מראש'. במסגרת זו, אנו מעניקים הטבה המותאמת להרגלי הצריכה של הקהל הדתי לאומי וכוללת תוספת של כ-20% דקות שיחה בכל חודש הניתנות לניצול לפני כניסת השבת ולאחר צאת השבת, החל מיום שישי בשעה 06:00 עד כניסת השבת ומיציאת השבת עד יום א' ב-06:00. כמו-כן, במסגרת תוכנית זו ייהנו גם ממכשיר מתקדם במחיר אטרקטיבי, דקות שיחה, הודעות SMS בהתאם לחבילה שיבחרו.
במקביל להצעות ייעודיות אלו לקהל הדתי לאומי, orange מציעה כמו לשאר הקהלים הצעות אטרקטיביות לטלפוניה קווית ושירותי אינטרנט
טלפון קווי
מגוון שירותים מתקדמים המהווים ערך מוסף למשפחה הדתית-לאומית כגון: שירות רב קווי - המאפשר לקיים שלוש שיחות בו-זמנית על גבי אותו מספר ללא עלות אחזקת קווים נוספים, שירות הקפצת שיחה מסלולר לנייד ולהיפך, אינטרקום המאפשר לבני הבית לדבר חופשי בין מכשירי הטלפון. מגוון שירותים בסיסיים כמו תא קולי, שיחת ועידה, שיחה ממתינה וכדומה.
כחלק מתוכנית ניידות המספרים, מתאפשרת שמירה על המספר הקיים והמוכר או לחלופין לשנות קידומת חדשה ל-074. orange מציעה חבילות תעריפים אטרקטיביות הכוללות דקות שיחה לכל היעדים בארץ ומוזילות את החשבון החודשי בעשרות אחוזים.
שירותי אינטרנט
orange שמחה להעניק את הצעת האינטרנט המקיפה והמשתלמת ביותר בישראל. רשת האינטרנט של orange באמצעות נתב תקשורת אלחוטי מתקדם המאפשר גישה מהירה ברוחבי פס של 1.5M עד 10M, איכותית ובטוחה מכל מקום בבית. רשת ביתית אלחוטית - פתרון בהתאמה אישית לצורכי הגלישה שלך. כמו-כן, קיימת אפשרות להצטרף לשירות שירות סינון אתרים של orange המאפשר לסנן ולהגביל את הגלישה לאתרים לא רצויים ברשת. באמצעות השירות ניתן להגביל גישה לאתרי תוכן למבוגרים והימורים בבית, וכן לשלוט בגישה לאתרי משחקים, שיתוף קבצים והורדת תוכנות מסרים מידיים (מסנג'ר, icq וכדומה) בעסק.
יהדות ב-orange time בסלולר ובאינטרנט
בסקרי שוק שערכנו עולה, כי כ-68% מהציבור הדתי-לאומי נוהגים לגלוש באינטרנט ולצרוך תכנים. בנוסף, עלה צורך מלקוחות הציבור הדתי-לאומי להצעת תמהיל תכנים מתאים בפורטן הסלולרי של החברה. לפיכך, בחרנו ליצור עבור לקוחותינו אזורי תוכן רלוונטיים ייעודיים המותאמים לתחומי העניין של קהל לקוחותינו זה במגוון ז'אנרים: וידאו, מוזיקה, מוצרי גרפיקה ואפליקציות, זאת בשיתוף עם ספקי תוכן מובילים המתמחים בפיתוח תכנים מגוונים ומעניינים עבור הקהל הדתי-לאומי.
בשלב זה, הושק ב-orange time בסלולר אזור יהדות, המציע רפרטואר מקיף הכולל תכנים עשירים ואטרקטיביים לצד שירותי מידע נוחים לשימוש כדוגמת ספרי הקודש בגרסתם המלאה, כולל אפשרויות חיפוש מתקדמות - התנ"ך, שולחן ערוך, התלמוד הבבלי ועוד. כמו-כן, הותאמו ופותחו גרסאות סלולריות לאתרים מובילים הפונים לקהל הדתי-לאומי: ערוץ 7, כיפה, דתילי, בחדרי חרדים, תפוז למהדרין, Ynet יהדות, הישיבה ועוד.
בתחום הוידאו מעודכנות באופן שוטף כתבות בנושאי יהדות ומסורת, סדרות פופולריות הנוגעות בחיי הקהל הדתי לאומי כגון: סרוגים, מעורב ירושלמי, וגישה לצפייה בשידור מצלמות live מהמקומות הקדושים. בקרוב יוצעו גם הרצאות ושיעורים של רבנים, שיעורי תורה ותוכן לילדים.
בתחום המוזיקה, רפרטואר רחב של מיטב האמנים. בין השאר מוצעים אלבומים מיוחדים כגון אלבום התפילות של עוזי חיטמן, אלבום הפיוטים של מאיר בנאי, התיקון הכללי ועוד.
בקטגוריית מוצרי גרפיקה ואפליקציות מוצעים טפטים, שומרי מסך, וערכות נושא של נופי ארץ ישראל, סמלי יהדות ועוד. כמו-כן מוצעות אפליקציות כגון ספר תהילים, תפילולרי, אפשרות לשליחת פתק וירטואלי לכותל ועוד.
המהלך לציבור הדתי ילווה בקמפיין תחת הסיסמא: orange כל מה שחשוב לך. הקמפיין יעלה: באינטרנט, בעיתונות, בעלוני שבת ובמודעות בבתי הכנסת וכן בדיוור ישיר ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים.

תאריך:  09/07/2009   |   עודכן:  09/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il