האקדמית תל אביב יפו בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי. הקמפיין למשך 10 ימים בטלוויזיה, אינטרנט ובעיתונות הכתובה ומוערך במיליון שקלים.
סיסמת הקמפיין "יש תואר ראשון ויש תואר ראשון של האקדמית" תבוא לידי ביטוח בסרטוני הפרסומת, אשר ידגישו את המסלולים החדשים: תואר הראשון בכלכלה וניהול עם התמחות בשוק ההון ואחריות תאגידית בניהול וכן תואר ראשון למדעי המחשב עם תקשורת ואינטרנט.
האקדמית תל אביב יפו
האקדמית תל אביב יפו הוקמה בשנת 1994 ופועלים בה ארבעה בתי הספר בהם מכשירים סטודנטים לתואר ראשון ולתואר שני: בית ספר למדעי התנהגות, בית ספר לניהול וכלכלה, בית ספר למדעי המחשב ובית ספר לממשל וחברה. לפי סקר של הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) שפורסם במאי 2009 בדוח של הוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה, נמצא שבכל הפרמטרים של רמת לימודים, יחס מרצים וכו' האקדמית מקדימה את כל האוניברסיטאות.