X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יורוקום
▪  ▪  ▪

אחת התופעות הידועות בעולם הסלולר היא פעולת ה-Unboxing, "טקס" פתיחת אריזת המכשיר בפעם הראשונה והפעלתו, פעולות המסמלות עבור חובבי הגאדג'טים את השקתו הרשמית. בעולם כולו תופעת ה-Unboxing צברה תאוצה וכיום נחשבת לטקס חובה בהשקת המכשירים הנחשקים.
לצורך השקת המכשיר, ובכדי לתמוך באסטרטגיית המהלך, Online as it happens, אשר שמה את חווית הגלישה האינטרנטית בסלולר בראש, החליטה יורוקום נציגת Nokia בישראל, לבצע מהלך השקה באמצעות בלוגרים ישראלים.
למהלך נבחרו עשרות מובילי דעה באינטרנט - גולשים בעלי בלוגים פופולריים בנושאי טכנולוגיה, גולשים בעלי אלפי עוקבים בטוויטר או כאלו עם אלפי חברים בפייסבוק. אשר הוזמנו לשחק משחק אינטראקטיבי המשלב אינטרנט ומציאות העונה לשם "Nokia N97 unboxing".
מכשיר ה-Nokia N97 הראשון שנחת בישראל נארז בתוך קופסא גדולה, הבנויה שכבות רבות. במהלך המשחק תישלח הקופסא בהפתעה לעשרות מובילי דעה באינטרנט והם ישחקו משחק בסגנון "החבילה עוברת". החבילה תעבור לאחד הגולשים והוא יצטרך לפתוח אותה ולגלות האם הוא המאושר אשר יזכה לשים את ידו על מכשיר ה-N97 הראשון בישראל. במידה ולא זכה בו, יהיה עליו להעביר את החבילה לאדם נוסף שיבחר.
צוות החבילה יעביר את החבילה בזמן אמת אל הנמען הבא עד אשר האחרון שיפתח יזכה במכשיר ויהיה מבין הראשונים שיש בידם את ה-Nokia N97 בארץ. מובילי הדעה האינטרנטיים לא יודעים מתי, איך, ואם בכלל יגיעו אליהם והכל נעשה בהפתעה.
לצורך שיתוף בחווית המשחק "חבילה עוברת" נוצר אתר מיוחד בכתובת n97unboxing.co.il שמעביר בשידור חי את מסע החבילה ואת את כל רגעי פתיחת החבילה ממקום האירוע.
בנוסף יוכלו הגולשים לעקוב אחרי החבילה באמצעות מפת GPS שמראה, בכל רגע נתון, את מיקומה. קמפיין ההשקה כולו יופץ בצורה ויראלית באינטרנט ויכלול את כל הקטעים שצולמו, תמונות בלעדיות מהשטח וכמובן את שמות מובילי הדעה וקישורים לאתרים, לבלוגים, לפייסבוק ולדפי הרשתות החברתיות שלהם בהם יעדכנו מובילי הדעה על הפעילות. המשתתפים במשחק מקבלים יחס של VIP לכל דבר, הם יתועדו בשידור חי ותמונותיהם יופצו כחלק מהקמפיין.
נועה לור-כרמלי, סמנכ"לית השיווק ביורוקום Nokia, מסרה כי "מהלך השקה זה הוא הפעם הראשונה בישראל שבה מכשיר סלולרי מושק על-ידי גולשים באינטרנט ובצורה ויראלית. בכדי לבצע את המהלך המורכב נדרשו גורמים רבים לשתף פעולה ולבנות יחדיו את המהלך: Y&R אינטראקטיב, חברת הפרסום האינטראקטיבי, חברת קידום המכירות Super Push, חברת הבאז והפרסום הויראלי YA BUZZ וחברת הטכנולוגיה Flixwagon".
אופירה אבישי, מנהלת השיווק והמרקום ביורוקום Nokia, ציינה כי, "Nokia העולמית לאחר ניתוח מעמיק של פרופיל המשתמש הפוטנציאלי של מכשיר זה, גיבשה אסטרטגיה עולמית ובה ל-conversation marketing חלק מרכזי וגדול בהרבה מהמקובל בתמהיל המדיה המוכר לנו. Nokia מאוד נחושה להיות משמעותית ומובילה גם ברשת, מכיוון שלפי תפיסתה אין באמת גבול והפרדה בין עולמות האון ליין לאוף ליין - הכל מחובר להכל והמוצרים של Nokia מאפשרים לנו היום ליהנות מכל העולמות".
אודות ה-Nokia N97:
מדובר במכשיר מולטימדיה מתקדם, הכולל שילוב של ממשק מגע מתקדם ומקלדת QWERTY מלאה. אולם גולת הכותרת של המכשיר היא חווית הגלישה האינטרנטית והיכולת להיות מחובר לעולם האינטרנטי האישי של כל אחד ואחת בכל מקום ומכל מקום. מבחינה זו, ה-Nokia N97 מאפשר גישה ליישומים אינטרנטיים ייעודיים (Widgets) כגון: פייסבוק, טוויטר, YouTube ועוד, כאשר כל משתמש יכול לעצב את מסך הבית של המכשיר באופן אישי בהתאם להעדפותיו, כדי שיוכל לראות את תכני האינטרנט החשובים לו ב-live מוזנים כל הזמן על מסך הבית של הטלפון ממש online as it happens.

תאריך:  19/07/2009   |   עודכן:  19/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il