חברת ניין, בניהולו של איש העסקים שי חביב, קיבלה את הזיכיון לשיווק מוצרי הקמפינג של חברת קולמן (COLEMAN) בישראל.
הזיכיון, שניתן לחברת ניין, כולל את כל מוצרי המחנאות והקמפינג של קולמן - המותג האמריקני הוותיק שקיים למעלה מ-110 שנה, והיה עד פברואר האחרון בידי חברת אמגזית.
קולמן הינה חברה אמריקנית בבעלות קונצרן הענק ג'ארדן, האחראי לייסודם של עשרות מותגים עולמיים מובילים, בהם: CRAWFORD, FOODSAVER, MR. COFFEE, CAMPINGAZ ,SUNBEAM ועוד. ה-BUSINESSWEEK הכניס את הקונצרן לרשימת החברות המשפיעות ביותר בעולם, ובמדד FORTUNE 500 דורג במקום ה-442. ג'ארדן מעסיקה כ-25,000 עובדים ברחבי העולם ומשרדיה הראשיים ממוקמים בניו-יורק.
מחזור המכירות של קולמן עומד על כ-1.2 מיליארד דולר בשנה ומרכזה בארה"ב. החברה ידועה בעיקר בשל ציוד המחנאות והקמפינג הכולל צידניות, אוהלים, צלונים, בנזיניות, מזרנים מתנפחים, פנסים, קרחומים ועוד אלפי מוצרים. נתח השוק העולמי של הצידניות ומקררי המים נאמד בכ-65% ומהווה 70% מסך המכירות בעולם, ומוצרי החברה משווקים גם ביפן, אירופה ובדרום אמריקה.
שי חביב, מנכ"ל ניין, בעלת הזיכיון לשיווק מוצרי קולמן בישראל, מסר כי במחקרים שנערכו, טרם קבלת הזיכיון עלה כי, שוק המחנאות והקמפינג נמצא בעלייה מתמדת לאור העלייה בפעילות "ירוקה" בארץ ובחוץ לארץ והן לאור המיתון בשוק המקומי היוצר העדפה לקמפינג על-פני חופשה בבתי מלון. לדבריו, הצרכן הישראלי מכיר את מוצרי קולמן גם בשל העובדה שהם מעניקים למשתמשים בהם מקסימום ערך תמורת התשלום Value for many של עשרות שנות שימוש.
מוצרי קולמן נמכרים ברחבי הארץ במגוון נקודות שיווק, כגון: רשתות הום סנטר, אייס, למטייל, ריקושט, המשביר החקלאי, בחניות זייפר בנתניה, שזר בחיפה, חגור בראשון לציון, בחנויות DIY ברחבי הארץ, ובאתרי מכירות באינטרנט.
עוד מוסר חביב כי, מקבלת הזיכיון לפני חודשים ספורים, חתמה החברה על שורה ארוכה של הסכמים עם שלל גופים גדולים בישראל, בהם: צה"ל, רכבת ישראל, רשות בתי הסוהר, חברת חשמל ועוד.