עליה בשיעור של 10% במספר הקוראים של עיתון מעריב בין הרבעון השלישי לרביעי לשנת 2000. כך הודיעה הנהלת מחקרי סינגל סורס להנהלת מעריב.
הנהלת מעריב פנתה לפני כשבועיים למחקרי סינגל סורס, בטענה כי נתוני סקר TGI לשנת 2002 אינם משקפים את העלייה המשמעותית במכירות עיתון "מעריב" ברבעון האחרון של השנה. לטענת אנשי מעריב, העובדה שנעשה ממוצע על-פי שישה חודשים יצרה תמונה המעוותת את מגמת העלייה ברבעון האחרון.
בעקבות הפנייה, ביצעה מחקרי סינגל סורס בדיקה ידנית של הנתונים שבידה. לאחר הבדיקה החוזרת, מסר אמנון דנקנר, העורך הראשי של מעריב, כי נתוני TGI חופפים במדויק את נתוני המכירה. דנקנר אמר בתגובה: "טוב לדעת שהציבור בישראל עובר בהדרגה למעריב. אנחנו משקיעים כל מאמץ כדי שמגמה זו תימשך".