X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Yes
▪  ▪  ▪

בימים אלו החלו לפתח ב-yes את העונה השנייה של סדרת הנוער המצליחה "תיכון השיר שלנו". העונה החדשה, כמו הקודמת, בהפקת טדי הפקות ואורי גרוס תכלול 50 פרקים. הסדרה תעלה לשידור במהלך 2010.
תם החופש הגדול, הגיע הזמן לחזור לבית הספר. כפי שהבטיחה שרת החינוך בסוף העונה הקודמת, הופך עירוני כ"א לתיכון לאמנויות בהנהלתה של ירדנה טמיר. אסי, נועה, גילי, דקלה, עידו, גלבוע, ספיר, יניב ויונתן עולים לכיתה י"א.
העונה החדשה של "תיכון השיר שלנו" תכלול קטעי שירה וריקוד, שחקנים חדשים וכוכבים-אורחים, שלל תפניות דרמטיות, התלבטויות רומנטיות וחיפוש עצמי, רגעים קשים, מפתיעים ומצחיקים. אל צוות השחקנים הוותיק יצטרפו שחקנים חדשים: אלי דנקר, עירית סוקי, עדן צוקהירה, ברק סרלין, ירון לוי סבג.
אסי בילה חלק מהקיץ בבית המשפט, בו הוא עומד לדין על מעשה הוונדליזם שלו. נועה עומדת לצידו ותומכת בו, וכבר בתחילת העונה גוזר עליו בית המשפט מאסר על תנאי. לאסי יש סיבות מצוינות לשקם את עצמו, הוא ונועה מאוהבים מתמיד. בנוסף, אביו של אסי משתחרר מבית הסוהר ומנסה להתקרב אל בנו המנוכר.
לתיכון מגיעה תלמידה חדשה, סונג לי, רקדנית מלוכסנת עיניים ויפהפייה, בת לעובדים זרים נרדפים, המנסה להתקבל לתרבות הישראלית - וכובשת את ליבו של ילד השמנת גלבוע. לתיכון גם מגיע חונך חברתי מקסים, סער, שישגיח מקרוב על אסי... ולא רק עליו...
ירדנה פיטרה (בהנאה) את זיוה, הסגנית החתרנית, וצירפה לסגל המורים מורה חדשה וכריזמטית לדרמה, דבורה הדיווָה, אשר הופכת להיות גורו של תלמידיה, למורת רוחה של ירדנה. עידו חזר מהודו מחורפן מתמיד, ומרוב רוחניות לא רואה את דקלה ממטר... יונתן נשאר בארץ ונוכחותו מבלבלת את יניב. גילי מגשימה חלום והופכת לסופר-סטאר... וגלבוע, שסוף-סוף מתאהב וכמעט נוגע באושר, נאלץ לפתע לוותר על הכול.
אל צוות השחקנים הוותיק: יהודה נהרי, נמרוד פלשנברג, ענבר דנון, אריאל ברונז, אריאל וולף, עופר סקר, רוני מרחבי, נועה וולמן, צביקה היזיקיאס, אדווה עדני,עליזה רוזן, גיל דסיאנו, תמר שם אור, תמרה קליינגון, מיכל אמדורסקי, חני נחמיאס, פולי רשף, דן תורג'מן יצטרפו שחקנים נוספים, ביניהם: אלי דנקר, עירית סוקי, עדן צוקהירה, ברק סרלין, ירון לוי סבג.
בית ההפקה - טדי הפקות; במאית - שירלי שטרן; תסריטאי ראשי - ערן ב.י.; עורכת הסדרה - רונית ויס ברקוביץ; כותבים - רותם קינן, מתן ברקוביץ, ליהי גיאת, עמרי דורון, רז יובן, נעמה תורן.

תאריך:  28/07/2009   |   עודכן:  28/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il