משרד הפרסום מומה עולה בקמפיין חדש לחברת היטאצ'י. הקמפיין, בהיקף של כ-250,000 שקלים כולל שקופיות מזג אוויר.
הקמפיין נועד לקדם את סדרת מסכי ה-LCD החדשה של המותג היטאצ'י, המציגים טכנולוגיה מתקדמת ואיכותית עם תמיכה מלאה ב-High Definition ומובילים בעולם בטכנולוגיה ואיכות.
היטאצ'י הינו קונצרן החשמל אלקטרוניקה השני בגודלו ביפן ובעולם. בבעלות הקונצרן למעלה מ-1,000 חברות בת, מעסיק מעל 350,000 עובדים והיקף המכירות שלו מגיע ל-84 מיליארד דולר בשנה. תקציב המחקר והפיתוח של היטאצ'י שווה לתקציב של מדינה קטנה ומסתכם בארבעה מיליארד דולר בשנה.
לאחרונה, החלה חברת ראפ, נציגת היטאצ'י בישראל, לשווק גם מקררים של המותג היטאצ'י. משרד הפרסום מומה הוקם לפני כחמש שנים ובין לקוחותיו פוג'י ישראל, סמסונג, רשת נעלי סקופ, רשת החשמל הסיטונאי, טבע בר, כל נעל סנטר, vipo הכלב המעופף, ice watce ועוד.