רשת אופנת הבוטיק קסידי בוטיק בחרה בשלוש פרזנטוריות בינלאומיות להוביל את קמפיין החברה לעונת סתיו-חורף 2010-2009, צ'רלי הצרפתייה, אמיליה הצ'כית ומריאנה הברזילאית, המחליפות את הדוגמנית שירלי בוגנים שליוותה את הרשת בשלושת העונות האחרונות.
שלוש הפרזנטוריות החדשות של הרשת יובילו את קמפיין החורף לעונת 2010-2009 בעלות כוללת של שני מיליון שקלים אשר יעלה בעיתונות הנשים, עיתונות מגזרים ושלטי חוצות בכל רחבי הארץ.
משה בן שטרית, מנכ"ל קסידי בוטיק, מסר כי "לאחר שתי עונות מוצלחות עם שירלי בוגנים, פרזנטורית הרשת, החלטנו להיפרד ברוח טובה ואנו מודים לה על תרומתה לרשת. במסגרת החלטתנו להתמקד בקונספט בינלאומי, במסגרת פעילותנו במזרח אירופה ובהתאם לקונספט המיתוגי, בחרנו העונה ללכת על שלוש פרזנטוריות בינלאומיות שיובילו את קמפיין החורף החדש של קסידי בוטיק וישדרו תחושה בינלאומית בהתאם לצרכי המיתוג והפרסום שלנו בארץ ובמזרח אירופה".
אודות רשת האופנה קסידי בוטיק: רשת קסידי בוטיק, הנמצאת בבעלות משפחות בן שטרית ושרים, הוקמה בשנת 1979 וכוללת 33 סניפים, כולל שלושה outlets, הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מובילים ועוד שלושה סניפים בבולגריה ומולדוביה. הרשת פועלת בקונספט של חנויות בוטיק ומציעה קולקציה שמעוצבת על-פי טרנדים בינלאומיים. הרשת מתאפיינת בייחודיות, איכותיות, יחס אישי ושירות מיוחד. כל אלו ועוד מעניקים ללקוחה חווית קנייה אישית ומהנה.