X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אל-על; במטוסי אל-על ניתן לרכוש את הקוויקשנרי II פלטיניום - סורק ידני נייד המתרגם לשפות עברית, אנגלית, צרפתית ורוסית
▪  ▪  ▪

חדש במטוסי אל-על: רק בדיוטי פרי במטוסי אל-על ניתן לרכוש את הקוויקשנרי II פלטיניום - סורק ידני נייד המתרגם לארבע שפות שונות.
הסורק הידני הנייד מתוצרת חברת ויזקום הישראלית, סורק מילה בודדת או משפט שלם (שורת טקסט מלאה), ומציג מיידית תרגום מילה במילה. יתרונותיו של הקוויקשינרי II פלטיניום הם מידותיו הקטנות המאפשרות לשאת אותו כעט, מהירות התרגום (מיידית), כך שאין צורך לחפש את המילה הנדרשת או להקליד אותה. מעבירים את העט על פני הטקסט והוא מתורגם מיידית.
המהדורה המיוחדת "קוויקשנרי II פלטיניום לאל-על", תימכר בשלב הראשון רק במטוסי אל-על, במחיר 119$. מהדורת אל-על (הנושאת את שם מחלקת היוקרה של אל-על - פלטיניום) מאפשרת סריקה מאנגלית ותרגום לעברית; סריקה מאנגלית ותרגום לרוסית; סריקה מאנגלית, ותרגום לצרפתית וסריקה מצרפתית, תרגום לאנגלית. התרגום לשפות שונות אינו מצריך ערכת שדרוג.
עמית בן-צבי מנכ"ל ויזקום: "החלטת אל על למכור במטוסיה את הקוויקשנרי IIפלטיניום הינה המשך טבעי למסורת היחסים העסקים בין ויזקום ואל-על שבה שווקו מוצרי ויזקום השונים במטוסי אל-על.
הקוויקשנרי II פלטיניום נותן מענה מיידי לאנשי עסקים ולקהל נופשים, שלא תמיד שולטים בשפות המדוברות ביעדים שונים ברחבי העולם. הקוויקשנרי II הניתן לנשיאה כעט, מציע תרגום מיידי, קל וזמין לטקסטים כתובים בשפות שונות".
חברת ויזקום טכנולוגיות הינה מובילה עולמית בתחום עזרי קריאה מבוססי עט סורק נייד. קו מוצרי החברה מבוסס על טכנולוגיית לינגוויסטיקה ייחודית, התמחות בחומרה ובתוכנה. לחברה קו מוצרים מגוון לכלי תרגום, מוצרים ללקויי למידה, ומוצרי איחזור מידע.
כ-800,000 יחידות ממגוון מוצרי חברת ויזקום נמכרו בעולם. קבוצת ויזקום כוללת את חברת ליגטורה, מפתחת תוכנת ה-OCR (זיהוי תווים אופטי) העברי, ואת חברת נקסטק, המתמחה בטכנולוגיות סריקה תלת מימדית ללא מגע, המשמשת לפיקוח על תכנון הנדסי ולבקרת איכות.

תאריך:  09/03/2003   |   עודכן:  09/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il