רשת ניו-פארם ורשת קרביץ יוצאות במהלך החודש הקרוב, בשיתוף פעולה אסטרטגי, לקראת החזרה לבית הספר.
במסגרת שיתוף פעולה יוצאת רשת ניו-פארם במבצע אטרקטיבי, במסגרתו, על כל קניה ממגוון המוצרים ברשת, תעניק ניו-פארם 10 שקלים לקניות, חזרה לבית הספר, ברשת קרביץ.
שיתוף הפעולה כולל את כל מחלקות ניו-פארם: מחלקת קוסמטיקה, איפור, טואלטיקה, תינוקות ועוד.
לדברי איתן ששון, סמנכ"ל השיווק ברשת ניו-פארם: "שיתוף הפעולה בין שתי הרשתות הינו נדבך נוסף במדיניות ניו-פארם שאומצה בשנים האחרונות ומתמקדת בעיקר בפעילויות שיווק אטרקטיביות לצרכן, המעניקות ערך מוסף אמיתי לקהלי היעד של שתי הרשתות".
לדבריו: "שיתופי פעולה מסוג זה מגבירים באופן משמעותי את הטרפיק בסניפים וכן מגדילים את המכירות".
לדברי מנשה זילכה, מנכ"ל רשת קרביץ: "שיתוף הפעולה וההתחברות עם רשת ניו-פארם תואמות את מדיניות הרשת להתרכז ולהבליט את יתרונות קרביץ כרשת המובילה לקרת חזרה לבית הספר".
שיתוף הפעולה בין שתי הרשתות שיעלה השבוע, למשך שלושה שבועות תחת הכותרת: "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ וניו-פארם", יגובה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ארצית, אינטרנט, קטלוג ודיוור אישי. הקמפיין יערך באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהיקף השקעה הנאמדת בכמיליון שקלים.
בנוסף, יצאו שתי הרשתות במסע קידום מכירות רחב היקף ברצפת המכירה, הכולל: פוסטרים, שילוט בסניפים ובקופות שתי הרשתות.
רשת ניו-פארם מונה כיום 58 סניפים בפריסה ארצית.
רשת קרביץ מונה כ-68 סניפים הפזורים באזורים שונים ברחבי הארץ.