בנק הפועלים השיק מערכת ל"שמירת תור וירטואלי" במוקדים הטלפוניים של הבנק: פועלים בטלפון כוכבית 2407 ובמוקד משכן - פועלים משכנתאות כוכבית 2408. השירות נועד לתמוך בפעילות המוקד בשעות העומס.
לקוחות הפונים למוקדים הטלפונים של הבנק כדי לבצע פעולות, להתעדכן במידע או להתעניין במשכנתא, לא צריכים עוד להשקיע זמן יקר בעת ההמתנה הטלפונית לנציג השירות: בשעות הלחץ מופעלת באופן אוטומטי מערכת היוצרת תור וירטואלי (Virtual Hold) ומאפשרת למתקשר לנתק את השיחה, ולשמור את מקומו בתור. כאשר מגיע תורו של הלקוח, הוא מקבל שיחה חוזרת מהבנקאי במוקד.
מאז הופעל השירות בחודשים האחרונים, הוא זוכה להצלחה רבה, המעידה על שביעות רצון גבוהה של הלקוחות: כ-110 אלף מהמתקשרים בחרו להשתמש בשירות ולקבל שיחה חוזרת, טכנולוגיית "תור וירטואלי" מיושמת בחברות המובילות בעולם בשירות לקוחות, ובין היתר ב-Southwest Airlines.
שירות זה מתווסף למגוון השירותים הייחודיים שמעניק המוקד הטלפוני של בנק הפועלים:
- "מדברים פועלים" - מערכת זיהוי דיבור, המאפשרת ביצוע פעולות וקבלת מידע על חשבון הבנק באמצעות מתן פקודות קוליות למערכת, ללא צורך בהקשה על מקשי הטלפון או המתנה לבנקאי.
- "תיק אישי" - הלקוח בוחר מראש עד 20 ניירות ערך, אומר "תיק אישי" והמערכת מקריאה בסדר קבוע את השער העדכני של הניירות ואת אחוזי השינוי.
טל שלסקי, מנהל האגף לבנקאות ישירה, מציין כי "שירותים אלה תואמים לאסטרטגיית הערוצים הישירים בבנק, הממקמת את הלקוח במרכז ומבטיחה לו כי מכל מקום ובכל זמן - נוכל להעניק לו את השירות הטוב ביותר".
מידע נוסף ניתן למצוא באתר הבנק
www.bankhapoalim.co.il ובפועלים בטלפון כוכבית 2407.