X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק הפועלים
▪  ▪  ▪

בנק הפועלים השיק מערכת ל"שמירת תור וירטואלי" במוקדים הטלפוניים של הבנק: פועלים בטלפון כוכבית 2407 ובמוקד משכן - פועלים משכנתאות כוכבית 2408. השירות נועד לתמוך בפעילות המוקד בשעות העומס.
לקוחות הפונים למוקדים הטלפונים של הבנק כדי לבצע פעולות, להתעדכן במידע או להתעניין במשכנתא, לא צריכים עוד להשקיע זמן יקר בעת ההמתנה הטלפונית לנציג השירות: בשעות הלחץ מופעלת באופן אוטומטי מערכת היוצרת תור וירטואלי (Virtual Hold) ומאפשרת למתקשר לנתק את השיחה, ולשמור את מקומו בתור. כאשר מגיע תורו של הלקוח, הוא מקבל שיחה חוזרת מהבנקאי במוקד.
מאז הופעל השירות בחודשים האחרונים, הוא זוכה להצלחה רבה, המעידה על שביעות רצון גבוהה של הלקוחות: כ-110 אלף מהמתקשרים בחרו להשתמש בשירות ולקבל שיחה חוזרת, טכנולוגיית "תור וירטואלי" מיושמת בחברות המובילות בעולם בשירות לקוחות, ובין היתר ב-Southwest Airlines.
שירות זה מתווסף למגוון השירותים הייחודיים שמעניק המוקד הטלפוני של בנק הפועלים:
  • "מדברים פועלים" - מערכת זיהוי דיבור, המאפשרת ביצוע פעולות וקבלת מידע על חשבון הבנק באמצעות מתן פקודות קוליות למערכת, ללא צורך בהקשה על מקשי הטלפון או המתנה לבנקאי.
  • "תיק אישי" - הלקוח בוחר מראש עד 20 ניירות ערך, אומר "תיק אישי" והמערכת מקריאה בסדר קבוע את השער העדכני של הניירות ואת אחוזי השינוי.
טל שלסקי, מנהל האגף לבנקאות ישירה, מציין כי "שירותים אלה תואמים לאסטרטגיית הערוצים הישירים בבנק, הממקמת את הלקוח במרכז ומבטיחה לו כי מכל מקום ובכל זמן - נוכל להעניק לו את השירות הטוב ביותר".
מידע נוסף ניתן למצוא באתר הבנק www.bankhapoalim.co.il ובפועלים בטלפון כוכבית 2407.

תאריך:  09/08/2009   |   עודכן:  09/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il