X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

מי ניצח?
לפי הפרשנים המחנה הלאומי ניצח. לכן העדיפויות צריכות להראות בדומה לכך:
1. הקמת ממשלה לאומית חזקה במקום ממשלת אחדות שכבר מוכרת כבלתי יציבה, משותקת ומזגזגת, ללא יכולת הכרעות של ממש.
2. ביצוע הקונסנסוס הכללי של גוש הימין הכולל בראש וראשונה ניצחון טוטלי על הטרור; צעדים רציניים לחסימת הפיכתנו בתוך הקו הירוק למדינה דו לאומית בדרך לערבית הכוללים פינוי התיישבות ערבית בלתי חוקית ותיקון הפריצות לשיבת הפליטים הקיימות כבר שנים; העמקת מורשת ישראל בהתאם לזמננו הכוללת חיזוק משמעותי של הפטריוטיזם, האחווה ומלחמת חרמה בהתייוונות - הפיכתנו ל'אמריקנים' הגרים במזרח התיכון; עשיה לצדק יהודי ולא קפיטליסטי גרידא, כדי למחוק העוני והבורות; עשיה לשינוי הממסדים הנותנים יתרון לשמאל בקביעות, כולל התקשורת הממלכתית, הפרקליטות ובעיקר הבג"צ המכתיב את דעותיו בעניינים פוליטיים מעל העם והכנסת.
בנוסף, היה צריך להגיד לאמריקנים, כאן עולמנו, חיינו, ולהגיש להם את חזוננו לשלום בבוא הזמן, ולא לקבל את חזונם לתיקון בשוליים, כרפובליקת בננה.
כל זה או חלק ניכר מזה שרון לא יעשה. למרות החלטות מרכז הליכוד - הגוף הדמוקרטי שבלעדיו לא היה ראש ממשלה - הוא ימשיך לזלזל בהחלטותיו במיוחד כלפי הקמת פלשתינה שניה, ויעשה את הכל להקים ממשלה ומדיניות אחרת מהקונסנסוס של גוש הימין.
כך, הפרשנים טועים; המחנה הלאומי לא הפסיד אבל לא ניצח.
מימון הטרוריסטים
שרון ימשיך להזרים כספינו, שנקראים בשקר כספי הרשות, במסווה של מעשה הומניטרי ביודעו שהשולט בכספים הוא ערפאת. המעשה משביע רצון מחלקת החוץ האמריקנית וגם הטרוריסטים היודעים לתרגם אותו לרצח יהודים. השכל הפשוט דורש הפסקת הזרמת הכסף ואם לא, לפחות לתת סחורה ישראלית כגון אוכל, ביגוד, תרופות במקום כסף. כך לפחות נעזור לכלכלתנו להבריא, לייצר מקומות עבודה וכדומה. האמריקנים, מלבד אולי מחלקת החוץ, היו מבינים ומכבדים החלטה כזאת. זו דרכם לעזור לעולם; רוב כספי תמיכותיהם ניתנים בתנאי שקונים מחברות אמריקניות. להם מותר ובוודאי בתנאים שלנו, לא רק מותר אלא חייבים.
מרידור חוזר!
הליכודניק 'החדש' אמר 'שלא יכול להמשיך... ללא יוזמה מדינית ושרון מבין זאת'. כך, האיש שעשה הכל לנצח על הליכוד, רואה שתגובת הליכוד לטרור צריכה להיות יוזמה מדינית; פירושה ויתורים כואבים, ולא עקירת הטרור מיסודו כצעד הראשון להסדרים. 'לא יכול להמשיך...' גם מהווה נימת אשמה כאילו אנחנו אשמים, אנחנו העם הדורש שלום על הברכיים ומקבל נרצחים. המנטליות הזאת היא פרי הגלות שנביאו ז'בוטינסקי עשה ככל יכולתו כדי למחוק ומרידור כנראה עדין לא קלט.
המסקנה: מרידור חזר אבל לא כליכודניק של בגין ושמיר, אלא דומה למערכניק, ושרון, כפי הבנתו והבנתי, איתו!

תאריך:  02/02/2003   |   עודכן:  02/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
ארבל ורובינשטיין מצויים בניגוד עניינים מושחת ומופקר; הם לא יוכלים יותר להחזיק בשני קצותיו של המקל; הם חייבים להודיע, כבר עכשיו, כי נוכח מחוייבותם במסגרת תפקידם (תיק שרון, מצנע וכו...), הם מסירים, בשלב זה, את מועמדותם לבית המשפט העליון; או לחילופין - כי הם מתפטרים מתפקידם, ומפנים מקומם לפרקליט וליועמ"ש אחרים שימונו על-ידי ועדה ציבורית (בראשה שופט בדימוס מבית המשפט העליון), שיבצעו את מלאכתם, כשהם משוחררים מציפייה לתמורה-קידום מאנשיו של שרון
צבי מרום
פנחס (פיני) פישלר
ביום הזיכוי של שמעון שבס בבית המשפט העליון מוצאת הפרקליטות סיפוק [חולני] בהדלפת טיוטת כתב האישום כנגד דוד אפל - לתקשורת. הנה לכם המשכה של שיטה נלוזה, נפסדת, פסולה ונבזית, במדינה אפלה. שוב ראינו כי היועץ המשפטי לממשלה יודע ומודע לשיטת ההדלפות ועוצם עין. עו"ד ערן שנדר לא יתבקש לחקור הפעם את ההדלפה. מתערבים?
יואב יצחק
יואב יצחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il