X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

במסגרת תמיכה בקמפיין לסדרת מוצרי השיער תחת מותג פינוק, משיקה יוניליוור מפגש יוצא דופן עם הצרכנים באמצעות שלט פרסום ריחני הראשון בארץ, המוצב על קיר הקריה בתל אביב. במהלך הכולל השקיעה החברה ארבעה מיליון שקלים.
בשלב הראשון עלה הקיר כאשר לכל אורכו (כ-100 מטר) כוסה בוילונות אמבטיה אשר נתלו לאורך כל הקיר והסתירו את השלט שמתחת. באמצעות מכונות ריח מיוחדות שמצבות מאחורי הקיר, מופץ הריח המוכר של פינוק בכל סביבת הקיר ועוטף את העוברים והשבים. בשלב השני נחשף הקיר שמציג משפחה הרוחצת באמבטיית קצף של פינוק.
מותג פינוק, הקיים בשוק מאז שנות ה-80, הינו אחד המותגים המזוהים ביותר עם משפחתיות וישראליות. המותג הינו בעל הנאמנות הגבוהה ביותר בשוק השיער בישראל ונהנה מנכסיות של ריח אהוב ומוכר. שלט הפרסום כמו-גם הקמפיין החדש מדגיש נכסיות זו באמצעות הדגשת הריח באופן המוחשי ביותר לצרכן.
ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל: "אחד האתגרים המרכזיים שלנו בכל מהלך שיווקי שלנו, הוא יצירת engagement אמיתי ובעל משמעות, תוך כדי התנסות חושית של הקהל, זאת מעבר לקמפיין הפרסום. כדי לחזק את נכסיות הריח של פינוק, החלטנו להציב שלט פרסום שיעביר את המסר בצורה המוחשית ביותר, באופן שטרם נראה בארץ. המהלך הנוכחי מצטרף לשורת מפגשים יוצאי דופן שנעשו על-ידי מותגי יוניליוור כגון אקס, תלמה ודאב. קהל הצרכנים שלנו מחפש מפגשים ייחודיים ואנו בטוחים כי פעילויות מסוג זה תומכות ומחזקות את הקשר שלו עם המוצרים שלנו".
סדרת פינוק כוללת 10 מוצרי שמפו ושישה מרככים הנותנים מענה לסוגי שיער שונים. המוצרים מוצעים בבקבוקים בנפח 700 מ"ל במחיר של כ-13.99 שקלים.
אודות מותג פינוק
מותג פינוק הוא ממותגי הטיפוח הותיקים ביותר בארץ, והושק לפני כ-30 שנה. המותג מוביל את תחום טיפוח השיער במונחים כמותיים ומחזיק בנתח שוק של 16% (נילסן, כמותי, אפריל 09).
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, אקס, בדין, וזלין, פינוק ועוד.

תאריך:  11/08/2009   |   עודכן:  11/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אטלי פורת
- הודעה מטעם מותג האופנה ספרינגפילד
דנה הראל
- הודעה מטעם ITGI מדיקל
אורָן תייר
- הודעה מטעם המשכן לאמנויות הבמה
ליאת זינתי
- הודעה מטעם מרכז מפנה
איס יחסי ציבור
- הודעה מטעם רשת אופנת סלקשיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il