האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס יוצאים בקמפיין חינוכי משותף - "חכם בשמש", אשר יכלול סדרת מערכונים חדשים בכיכוכבו של "מיקי" (תומר אופנר) כוכב הסדרה "בילי" שנכתבו במיוחד לילדים, העוסקים בנושא התנהגות חכמה בשמש. במסגרת הקמפיין, הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס, מערכונים הומוריסטיים באורך של 60-30 שניות, אשר תוכנם הותאם במיוחד לקהל היעד של ערוץ ג'טיקס, ילדים בגילאי 6 עד 14.
במסגרת שיתוף הפעולה עלו בערוץ ג'טיקס שידורים חוזרים של קמפיין "חכם בשמש" אשר בו מככבים שחקני הסדרה "גור ואוח" (אודי גוטשלק ואביעד בנטוב). הקמפיין מורכב מסדרת מעברונים אשר פונים אל הצופים בנימה היתולית ומלמדים אותם את חוקי "חכם בשמש".
באתר ג'טיקס יוקרנו המעברונים השונים כשהצופים מוזמנים לדרג את המערכון הכי מצחיק באינטרנט. כל ילד שידרג ויחתום על העצומה "גם אני חכם בשמש" יקבל מדבקת "חכם בשמש" של האגודה למלחמה בסרטן.
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "תוכניות ילדים מהוות אמצעי חשוב בהעברת מסרים, בעזרת שימוש בשפה ובאמצעי התקשורת הרלוונטיים עבור ילדים. מניעה של המחלה מצילה חיים והחינוך לכך צריך להתחיל כבר בגיל צעיר. במיוחד בחופש הגדול, כשהחשיפה לשמש גדלה לצד הרצאות בגני ילדים, בבתי ספר ובקייטנות, אנחנו עורכים מסע הסברה טלוויזיוני עם ערוץ ג'טיקס אשר מעודד מודעות בקרב הדור הצעיר ואנו מצפים להשפעת כוכבי הערוץ על הצופים כמודל חיקוי, למען קיום אורח חיים בריא יותר".
שחר דוידסון, מנהל השיווק בערוץ ג'טיקס: "אנו גאים לציין שנה שישית ברציפות בה הערוץ מפיק תכני טלוויזיה רעננים, איכותיים, ומלאי הומור, להעברת המסר של התנהגות נכונה בשמש. השנה, עם השקת ערוץ דיסני בישראל, יובילו את הקמפיין הכוכבים הישראלים של ערוץ דיסני, שאחד מערכיו המרכזיים - לתמוך בילדות שמחה, מאושרת ומוגנת לכל הילדים".