X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת אפריל
▪  ▪  ▪
[צילום: דייוויס פקטור]

רשת הקוסמטיקה והבישום אפריל, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג חדש ויוצא דופן בעולם האיפור המקצועי - Smashbox! היקף ההשקעה בהחדרת, השקת, שיווק ופרסום מותג האיפור ההוליוודי בישראל, נאמד בכ-3.5 מיליון שקלים. את קמפיין Smashbox בישראל, תוביל הפריזנטורית של הרשת, הדוגמנית אסתי גינזבורג.
החל משנת 2006, החלה רשת אפריל, במהלך אסטרטגי של ייבוא עצמי של מותגים לארץ. בין המותגים אשר הרשת מייבאת בלעדית, ניתן למצוא את בשמי BUGATTI, מותג הטיפוח Dr. Murad, מותג הטיפוח והאיפור Stendhal ועוד. אסטרטגיית בחירת המוצרים של הרשת, נשענת על בחירת מותגים בסדר גודל בינוני (לא חברות ענק), אולם בעלי שיעור צמיחה גבוה בשוק בינלאומי. כמו-כן, אותם המותגים הנבחרים, הינם בעלי בידול שיווקי מובהק, ביחס למתחרים באותה הקטגוריה.
היקף המכירות של המותגים הבלעדיים, לשנת 2008, עמד על כ-15 מיליון שקלים, והרשת צופה לגידול משמעותי במכירות, ולעבור את רף ה-20 מיליון שקלים, בשנת 2009. עוד יצוין, כי נתח השוק של הרשת בתחום האיפור היוקרתי, נאמד בכ-20%.
האסטרטגיה העסקית של ייבוא עצמי על-ידי הקמעונאי, ללא פערי תיווך, מאפשרת לאפריל למכור את המוצרים בארץ במחיר זהה למחירם בחו"ל. ואכן, המותגים המיובאים על-ידי אפריל הינם היחידים בארץ, שנמכרים באותם המחירים כמו באירופה.
החל מהחודש הקרוב, מותג האיפור הבינלאומי Smashbox, מצטרף לקבוצת המותגים המיוצגים בלעדית על-ידי אפריל.
מותג האיפור המקצועי Smashbox, המשווק ב-60 מדינות ברחבי העולם, נוסד בשנת 1996 בלוס אנג'לס-קליפורניה, על-ידי האחים דייויס ודין פקטור (DAVIS FACTOR & DEAN), הנינים של אמן האיפור האגדי מקס פקטור, אשר היה המאפר הראשי של אולפני MGM והקים אימפריית איפור חובקת עולם.
דייויס - צלם אופנה בעל שם בינלאומי ודין - יזם ואיש עסקים, קיבלו את ההשראה ליצירת מותג האיפור הנוצץ, באולפני הצילום Smashbox לוס אנג'לס, אשר בבעלותם. ההשראה ששאבו מצילומי כוכבי הוליווד והסלבריטאים הבינלאומיים, עבור המגזינים המובילים בעולם, הובילה אותם לייצר ליין איפור אופנתי ומקצועי, אשר יראה טוב דרך עדשת המצלמה, מחד, ועם זאת יתאים לשימוש יום-יומי ויהיה נגיש לקהל הרחב, מאידך. כך, נולד בשנת 1996, מותג האיפור Smashbox, שנקרא על שם אולפני הצילום ופירושו "מצלמה" בסלנג. שם המותג, טומן בחובו את עולם הצילום המקצועי, הבינלאומי, הצעיר והנוצץ.
קבוצת Smashbox אחזקות האמריקנית מחזיקה בבעלותה משנת 1991, בנוסף לאולפני הצילום Smashbox המפורסמים (בהם מצולמים שערי מגזינים בינלאומיים מובילים), גם סוכנות דוגמנות, קייטרינג ייחודי לצילומים וכן את גולת הכותרת - SMASHBOX COSMETICS - מותג האיפור ההוליוודי המציע פתרונות מקצועיים לקהל הרחב.
תהליך פיתוח המוצרים ב-Smashbox מתחיל מההתרחשות הבלתי פוסקת באולפני הצילום, בהם נפגשים שמות בינלאומיים מתחום האופנה: צלמים, שחקנים, דוגמניות, סטייליסטים, מעצבים ומאפרים מקצועיים. הגדרת הצרכים, לפיתוח המוצרים, מתבצעת על-ידי מומחים אלה, תוך הכרה מלאה בצרכי הקהל הרחב והתאמת המוצרים לשימוש יום-יומי.
בין מוצרי החברה ניתן למצוא, קשת רחבה של מוצרי בסיס, איפור לפנים, לעיניים, לחיים, גבות וקולקציית מברשות ענפה. רבים מהמוצרים, זכו בכמות יוצאת דופן של פרסי קוסמטיקה בינלאומיים, ביניהם פרסי מגזין ALLURE ורשת SEPHORA.
האיכות הגבוהה של המוצרים והמגוון הצעיר והצבעוני גרמו לביקוש בינלאומי. כיום, משווק המותג ב-60 מדינות וביותר מ-2500 נקודות מכירה, ברחבי העולם. בנוסף לגידולים המרשימים בשוק האמריקני, נפתחים שווקים בינלאומיים חדשים בקצב מסחרר.
בשנים 2009-2008 נוספו, לשיווק הבינלאומי של המותג, 28 מדינות חדשות, כאשר הבולטות שביניהן: ברזיל, איטליה, גרמניה, שוויץ, רוסיה, צ'כיה, סינגפור, הודו וסין.
יתרה מכך, משנת 2005, החברה רושמת, מדי שנה, גידולים של 50% בנתוני המכר, הן בארצות הברית והן בשוק הבינלאומי. החל מאוגוסט 2009, ישראל מצטרפת להצלחה הבינלאומית של Smashbox העולמית.
לדברי ארז חלבי, סמנכ"ל שיווק וסחר רשת אפריל: "תחום האיפור המקצועי, הוא אחד התחומים הצומחים ביותר בענף הקוסמטיקה הבינלאומי. תוספת של מותג איפור מקצועי וצעיר, הפונה לקהל הרחב, לפלטפורמת המותגים הבלעדיים של הרשת, תהווה חיזוק משמעותי. הפרזנטורית של הרשת, הדוגמנית הבינלאומית אסתי גינזבורג המשדרת יופי רענן וצעיר, מתחברת לערכי המותג ונבחרה לייצג אותו בישראל. ההשקעה בהשקת המותג בארץ עומדת על כ-3.5 מיליון שקלים וכוללת השקעות בפרסום, תצוגות, עמדות מכירה, הכשרת כוח אדם ויבוא".
"הפריסה הארצית של רשת אפריל, תהפוך את Smashbox למותג האיפור המקצועי הנגיש ביותר בישראל", מסביר חלבי. "אנו מכשירים מאפרות בשיטת Smashbox אשר יעמדו לרשות הלקוחות בכל סניפי הרשת, ויעניקו ללקוחה הישראלית חווית רכישת איפור הוליוודית וטיפים מאחורי הקלעים. נשים מחפשות את המגע עם הזוהר וזה בדיוק מה ש-Smashbox מביאה - מותג רענן וטרנדי, לא כזה שסבתא שלך השתמשה בו".
את מוצרי האיפור Smashbox ניתן להשיג בישראל, החל מאוגוסט 2009, בכל סניפי רשת אפריל.

תאריך:  17/08/2009   |   עודכן:  17/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il