משק צוריאל, עבר לאחרונה תהליך מיתוג מחדש שכלל: גיבוש שפה גרפית, לוגו חדש ועיצוב אריזות. כעת, משק צוריאל יוצא בקמפיין רחב היקף שיכלול תמיכה בטלוויזיה, עיתונות ופעילות קידום מכירות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA ויושקע בו 400,000 דולר.
במסגרת הקמפיין הופקו סרטונים קצרים המציגים סיטואציות יום-יומיות, כשלפתע נשמעת ברקע עז פועה ומופיע איש המשק המביא עמו רוח גלילית והמלצה לצריכה רגועה של מוצרי משק צוריאל שהגיעו אל הצרכן היישר מהגליל לאחר תהליך ייצור מוקפד ומלא תשומת לב.
במרכז הקמפיין חלב העיזים ומוצריו הידועים בתועלותיהם הבריאותיות ובהיותם מוצרים בעלי טעם משובח.
רויטל רודריג, מנהלת תחום שיווק משק צוריאל: "משק צוריאל עבר לאחרונה השקה מחודשת וכעת, לאחר השלמת המהלך אנו יוצאים במהלך פרסומי שיחדד את הערכים שלנו - היותנו מחלבה קטנה מהגליל והמומחיות רבת השנים שצברנו, שהביאו לכך שנוכל לייצר מוצרים מצויינים שמספקים טעימה מהגליל לכל בית בישראל".