X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מותג דאב מבית יוניליוור משיק קמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, לתמיכה בסדרת מוצרי השיער דאב Therapy המתמחה בטיפול שיקום ומניעה של שיער פגום. במהלך הכולל קמפיין טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות ופעילות אינטרנט ייחודית משקיעה החברה שני מיליון שקלים.
סדרת דאב Therapy הינה סדרת מוצרי השיער היחידה בישראל המציעה שלושה סוגי סרום שונים המשולבים בפורמולצית המוצרים. שלושת סוגי הסרום נותנים מענה מקצועי לצרכים שונים.
הקמפיין מציג את יתרונות הסרום המשקם לשיקום ומניעה של שיער פגום תחת הקונספט "הסרום המשקם מגיע לשיער".
שולי כרמל, מנהלת השיווק של תחום הטיפוח האישי, יוניליוור ישראל: "ממחקר גלובלי שערכה יוניליוור בקרב 6000 נשים ברחבי העולם, עולה כי 8 מתוך 10 נשים חושבות שהשיער שלהן פגום. הדבר בא לידי ביטוי בשיער בקצוות מפוצלים, שיער יבש ולא נעים למגע. ניתן לתאר את העיסוק והטיפול בשיער כמעין 'מעגל סיזיפי': רוב הנשים עסוקות בפעולות שונות ותמידיות במטרה לשפר את מראה שערן ולהראות טוב יותר. פעולות אלה משפרות את מראה השיער לטווח קצר אולם בטווח הארוך גורמות לנזק מצטבר של סיב השערה. כמותג מתמחה, מציע דאב סדרת מוצרים מקצועית המעניקה פתרון למגוון של צרכים המסייעים במניעה טיפול ושיקום של נזקים בשיער, באמצעות שלושה סוגי סרום בהתאם לצורך ולסוג השיער. אנו בטוחים כי המהלך ימשיך את ההצלחה ויבסס את מעמדו של דאב כמותג המעניק מכלול שלם של פתרונות מקצועיים לטיפוח ושיקום השיער".
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24 ובנוסף יכלול המהלך קמפיין שילוט חוצות, פעילות אינטרנט ייחודית וקמפיין רדיו. המהלך ימשך כארבעה שבועות.
אודות שוק השיער בישראל
מנתוני נילסן עולה כי 30% ממוצרי הנמכרים בתחום השיער (שמפו/מרכך) הינם מוצרים מתמחים-טיפוליים (מוצרים לשיער פגום במיוחד, לשיער צבוע, לשיער יבש וכו') וכי נשים מחפשות יותר ויותר פתרונות מקצועיים על-פני מוצרים לשיער רגיל.
קטגוריית השיער (ללא ילדים) מוערכת בכ-400 מיליון שקלים בשנה. כ-45% מהמוצרים בקטגוריה מיועדים לשיער רגיל, 33% מהמוצרים הינם מוצרים טיפוליים, 18% נגד קשקשים, 4% לשיער דק ועדין ואחרים (נילסן, כמותי, יוני 09).
אודות דאב
מותג דאב הוא המותג המוביל בישראל בתחום הטיפוח. מנתוני נילסן (כספי, יוני 2009) עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) מגלגל כ-1 מיליארד בשנה. תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם כ-39% ומגלגל כ-400 מיליון שקלים בשנה. אחריו מדורגים תחום הסבונים (33%), תחום הדאודורנטים (21%) ותחום מוצרי העור והידיים (7%).
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. מותג דאב התרחב בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  18/08/2009   |   עודכן:  18/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il