X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת CAR2GO
▪  ▪  ▪

חברת שיתוף המכוניות הראשונה בישראל CAR2GO, מצאה דרך יצירתית במיוחד להגיע לליבם של תושבי שכונת פלורנטין: באמצעות מסר אומנותי יוצא דופן, שימוש בטופוגרפיה השכונתית ושידור במדיה שונה ומפתיעה - טלוויזיות ישנות שננטשו בשכונה - משיקה החברה את השירות הנכנס לראשונה לשכונה בדרום העיר.
היום החל מהשעה 17:00 ועד השעות הקטנות של הלילה ישודר לסירוגין סרטון מדליק בטלוויזיות הפזורות בשכונת פלורנטין. הלינק לסרטון: www.sendspace.com/file/6qsbt4.
מספר נעם גזית, בעלי משרד הפרסום "4": "מסיור שערכנו בשכונה גילינו שאנשים נוטשים טלוויזיות ישנות ליד פתחי הבתים, ליד פחי אשפה ועל סלי המחזור. ואז עלה הרעיון להפוך את הטלוויזיות האלה למדיה אקטיבית. מדובר במדיה חדשה, מקורית, מבודלת, משעשעת ואומנותית המותאמת ורלוונטית לקהל היעד. תאר לעצמך שאתה תושב השכונה הולך ברחוב ופתאום אותה טלוויזיה נטושה בפינת הרחוב, מתחילה לשדר ולדבר אליך. זה שונה, מפתיע ובולט וזה בהחלט תורם ליצירת סקרנות ולזכירות מותג גבוהה".
עוד הוסיף גזית, "לצד זה יש גם את הערך האומנותי ואת השימוש בטופוגרפיה השכונתית, ביופי הציורי של השכונה הזאת, הרי הכי קל היה למרוח פה כמה שלטי חוצות ולגמור עניין, אבל בחרנו לשמור על האותנטיות של השכונה".
זאת ועוד, "מדובר במותג ייחודי ויחידי בארץ, שכאסטרטגיה לא משתמש בפרסום, ולכן היה חשוב לנו לשמר את הבחירה הזאת, ולהציג את המותג - שהוא צעיר, צבעוני ומדליק - בדרך המתאימה לערכים שלו. היות ומדובר בשירות ייחודי, שאין לו מתחרים, גם כאן הוא משחק במגרש הביתי שלו, ללא תחרות על המדיה אלא בערוץ שידור פרטי ויוצא דופן".
לדברי נעם מרגלית, בעלים וסמנכ"ל תפעול CAR2GO: "היות ותהליך ההתרחבות של CAR2GO מתבצע משכונה לשכונה, הרעיון היה לדבר לתושבים ברמה השכונתית, המיקרו מוניציפלית, לדבר איתם ב'פלורנטינית' במובן החיובי של המילה - לשמור על צביון המקום ותושביו, דרך שימוש בתפאורה השכונתית הטבעית - בגדרות, בסלי המיחזור ובמדרכות - הכל תוך כדי שוטטות בשכונה, דרך טיולי הלילה ולעיני התיירים הנוהרים לכאן באוגוסט".
CAR2GO, חברת שיתוף המכוניות הראשונה בישראל, פועלת מזה שנה באזורי חנייה 1 ו-2 בתל אביב וכעת נכנסת גם לאזור פלורנטין. החברה החלה את דרכה בספטמבר 2008, ומציעה שירות חדשני לתושבי תל אביב והסביבה: מכוניות חדשות, אותן ניתן להזמין בכל שעה ובכל זמן, מעכשיו לעכשיו, שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה. התשלום נקבע לפי מספר השעות וכמות הקילומטרים והוא כולל דלק, ביטוחים וחניה. הפעילות מבוססת על מודל של CAR SHARE, שיתוף מכוניות, שבו כמות גדולה של אנשים חולקת את אותה מכונית. ההצטרפות פשוטה, באמצעות אתר החברה באינטרנט (www.car2go.co.il).

תאריך:  19/08/2009   |   עודכן:  19/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il