X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת elite coffee
▪  ▪  ▪

רשת elite coffee מקבוצת שטראוס גרופ, משיקה בימים אלו פלטפורמה שיווקית של כרטיס נטען מסוג "PREPAID" שישמש את הרשת בשנים הקרובות כבסיס מרכזי לפעילות מול הצרכנים וכתשתית למועדון לקוחות.
הכרטיס שנקרא elite coffee card מקנה הטבה של 10% הנחה החל מהקניה הראשונה ברשת, על כל סוגי המוצרים: משקאות הקפה, הכריכים, הסלטים וכו'. בנוסף, מי שהטעין את הכרטיס בסניפי עלית קופי יוכל לממש את הסכום המוטען גם בכל סניפי מקס ברנר ובחנות המפעל של עלית ברחוב ארלוזורוב ברמת גן. גם בסניפי מקס ברנר וגם בחנות המפעל של עלית ייהנו לקוחות elite coffee מהטבה של 10% הנחה על סכום התשלום בכרטיס.
במסגרת הכרטיס elite coffee card הושק מועדון לקוחות הכולל את כל מחזיקי הכרטיס, והחברות במועדון תקפה כל עוד הכרטיס בתוקף. במסגרת המועדון יזכו הלקוחות להטבות נוספות.
הכרטיס ממותג בויז'ואלים של חוויה המאפיינים את שפת המותג של elite coffee ובנוסף בויז'ואלים של מוצרי הרשת המובילים. לרשות הצרכנים עומדים ארבעה עיצובים שונים לבחירה.
נדב ארנס, מנכ"ל רשת elite coffee, אמר היום: "אנו משלימים היום מהלך של הערכות ליצירת קשר וטיפול שוטף בצרכנים שלנו מתוך מטרה לקיים קשר שוטף עם קהל לקוחותינו לאורך זמן ולהפוך לתחנה משמעותית בשגרת היום שלהם. מהלך זה משלים תפיסה שלמה שאנו מיישמים ברשת לפיה 'הצרכן במרכז'. זהו פתרון קלאסי עבור הרשת שממקסם את היכולות שלנו ואת הפריסה הארצית של 70 סניפים".
השקת הכרטיס והפלטפורמה הצרכנית מנוהלת ומבוקרת על-גבי מערכת מולטיפאס פיימנטס, מהווה פלטפורמה עסקית רחבה לשיתופי פעולה עם חברות או רשתות משלימות, נותנת מענה של שוברים מהודרים אלקטרונים ללקוחות עסקיים ופרטיים, וכן תומכת בלקוחות POSTPAID שמעדיפים לשלם רק בסוף החודש ובלקוחות עם הטבות ייחודיות כמו פרסונל של בית חולים.
התשתית אף מקנה אפשרות לעובדי ארגונים ברחבי הארץ אשר מחזיקים בכרטיס מילפאס להזמין ארוחות ושתיה בכל סניפי הרשת. את כרטיס elite coffee card ניתן לטעון עם מזומן או כרטיס אשראי בכל סניפי הרשת או באתר החברה.
coffee elite הנה רשת של כ-70 נקודות אספרסו בר בהפעלה עצמית המעסיקה כ-450 עובדים בכל רחבי הארץ. נקודות המכירה פוגשות את הלקוח בהזדמנויות צריכה מגוונות: בתנועה, בהמתנה ובהפסקה. הנקודות ממוקמות במרכזי קניות, אוניברסיטאות, בנייני משרדים, בתי חולים, תחנות רכבת, ועוד. בשנים האחרונות הרשת נמצאת בצמיחה שנתית דו-ספרתית, ופותחת כ-12 סניפים חדשים בממוצע כל שנה.

תאריך:  23/08/2009   |   עודכן:  23/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il