X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם
▪  ▪  ▪

מותג השוקולד היוקרתי לינדור מבית לינדט העולמית, ושנקר בית ספר גבוה להנדסה ולעיצוב, חברו לשיתוף פעולה ייחודי. שיתוף הפעולה נוצר סביב פרויקט הסיום של הסטודנטים בקורס לפרסום שנה ג' במחלקה לתקשורת חזותית. בפרויקט השתתפו כ-60 סטודנטים.
לסטודנטים הועבר בריף על שוקולד Lindt על-ידי מנהלת המותג, מיכל רובין, במסגרתו הוצגו ערכי המותג, המסרים הרצויים ואיכויות השוקולד לינדט. הסטודנטים נתבקשו לעצב קמפיין פרסומי עבור מותג השוקולד לינדור הכולל סדרה בת שלוש מודעות. הסטודנטים עבדו באינטנסיביות במשך שלושה שבועות תוך כדי ליווי שוטף של המרצים המנחים את קורס הפרסום.
18 העבודות המרשימות ביותר של הסטודנטים בקורס יוצגו בתערוכה באולם הכניסה למשרד הפרסום מקאן אריקסון, שהוא משרד הפרסום המלווה את מותג לינדור. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב למשך 10 ימים מיום השקתה ביום חמישי 3.9.09.
במהלך האירוע להשקת התערוכה, יוכרזו 3 הסטודנטים שהגיעו למקומות הראשונים. לסטודנטים הזוכים יוענקו פרסים כספיים מתנת חברת סידס - יבואנית מותג השוקולד לינדט לישראל.
הפרויקט הכולל את שיתוף הפעולה בין שנקר לסידס והתערוכה נעשו ביוזמתו של רוני הרץ.
גל סידס, סמנכ"ל שיווק בחברת סידס רק הטוב ביותר: "סידס גאה לאפשר לסטודנטים להשתמש בלינדור כמקור השראה לעבודות הסיום שלהם. שוקולד לינדור הוא מותג מעורר השראה בהיותו קונכיית שוקולד עם מילוי קטיפתי ונימוח המיוצר על-ידי אמני השוקולד של לינדט".
איציק רנרט, ראש המחלקה לעיצוב בשנקר: "המפגש בין בריף פרסום אמיתי מהחיים, במקרה הזה לשוקולד, לבין הסטודנטים והאקדמיה, הוליד משהו אכיל בהחלט. לא רק אכיל - אפילו טעים. בעצם - טעים מאוד".
הגר ברזילי, סמנכ"ל לקוחות במקאן אריקסון: "מקאן אריקסון רואה חשיבות רבה בטיפוח דור העתיד של עולם הפרסום, כך שהענקת הבמה לתערוכה הינה מהלך טבעי. אנו מזמינים את בכירי העולם הפרסום לבוא ולהתרשם מהעבודות המוצגות".

תאריך:  23/08/2009   |   עודכן:  23/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il