רשת מרכולי המזון יינות ביתן יוצאת במהלך שיווקי חסר תקדים בענף, במסגרתו תגריל 15 רכבים מסוג רנו סימבול - מספר הרכבים כמספר סניפי הרשת. המהלך ששוויו שלושה מיליון שקלים יגובה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, שילוט חוצות, ברדיו ובעיתונות, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, הנמצא בבעלות משותפת של ג.יפית.
איך משתתפים?
על כל קנייה בסכום של 99 שקלים וכפולותיו, באחת מחנויות הרשת, תעניק הרשת כרטיס הגרלה (קנייה ב-198 שקלים שווה שני כרטיסי הגרלה וכן הלאה). כרטיסי ההגרלה יחולקו במשך חודשיים החל מהיום (24.8). ב-22.10 יוגרלו 15 המכוניות בין לקוחות יינות ביתן.
נחום ביתן, מנכ"ל הרשת מסר כי, "בשלוש השנים האחרונות שילשה רשת יינות ביתן את גודלה והפכה לשחקן משמעותי בשוק מרכולי המזון. הייחודיות שלנו היא בשמירה על רמת מחירים נמוכה תוך הקפדה על איכות ורמת שירות גבוהה. בחרנו לחגוג את הצלחותינו ולהודות ללקוחותינו הנאמנים באמצעות מבצע ייחודי לשוק המזון, במסגרתו נעניק רכבי רנו יוקרתיים כמניין סניפינו".
יינות ביתן הינה רשת בת 15 מרכולי מזון כשרים הפרושים ברחבי הארץ, השמה לה למטרה לספק מוצרי מזון במחירים מוזלים תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת. סניפי הרשת נמצאים ביישובים: אילת, אשדוד, אשקלון, רעננה, כפר סבא, ראש העין, פתח תקוה, חולון, ראשון לציון, ראש העין ושוהם. חנויות הרשת מתפרשות על פני שטח כולל של כ-30 אלף מ"ר. הרשת הכפילה עצמה במרס 2006 מארבע חנויות לשמונה, בזכות רכישת השליטה ברשת היפר-רמה. באפריל 2007 החברה רכשה את הפעילות של רשת יד יצחק שבבעלותה שלושה סניפים.