X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שוורץ קוסמטיקה טבעית
▪  ▪  ▪

חברת שוורץ קוסמטיקה טבעית, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי טיפול וטיפוח טבעיים, לעור הפנים, הגוף והשיער, תוצרת כחול-לבן, מותחת את המותג ומרחיבה את פעילותה לחו"ל, בתחום מוצרי טיפול וטיפוח טבעיים לתינוקות.
החברה, תייצא מגוון מוצרים לתינוקות, למדינות: ארה"ב, גרוזיה, צ'כיה, רוסיה, אנגליה, קנדה ועוד, המהוות יעדים עתירי פוטנציאל לפרישת ייצוא בינלאומית רחבה וכהמשך טבעי לפעילות החברה ברחבי העולם, בהשקעה של 2.5 מיליון דולר.
עוזי שוורץ, סמנכ"ל השיווק, מסר כי: "החברה נמצאת בימים אלו במו"מ מתקדם עם מדינות שונות בעולם, לייצוא המותג במספר מישורים, האחד - תחת המותג שוורץ והשני - תחת מותגים פרטיים".
לדבריו: "ייצוא המוצרים לחו"ל, מחזק את עוגן החברה בקטגוריית מוצרי הטיפוח הטבעיים ואנו רואים בהתרחבות החברה צורך אסטרטגי שייתן מענה לביקוש השוק".
מוסיף שוורץ: "האסטרטגיה השיווקית, המובילה את חברת שוורץ - קוסמטיקה טבעית, נועדה ליצור חשיפה מרבית למוצרי החברה, תוך שימת דגש על מוצרים טבעיים, המבדלת אותה מהמתחרים, בכך שהלקוח נהנה ממוצר איכותי וטבעי, במחיר אטרקטיבי, כמו-גם, מחזקת את המותג וממצבת אותו כאוטוריטה בתחום מוצרי הטיפוח".
לדבריו: "בישראל כמו בכל העולם, חל בשנה האחרונה, גידול של כ-25% בצריכת מוצרי טיפול וטיפוח טבעיים והחברה זיהתה צורך אמיתי בשוק הבינלאומי, למוצרי טיפול וטיפוח לתינוקות תוצרת כחול-לבן".
מוסיף שוורץ: ייצוא המותג יהווה כ-25% מפעילות החברה כאשר "השתלטותם" של מותגי כחול-לבן בתחום הטיפוח, על שווקי חו"ל תופסת תאוצה. בשנים האחרונות, התפתחו בארץ מותגי טיפוח ישראלים, המציגים מגוון תכשירים רחב, המספקים מענה הולם לצרכי הלקוחות בחו"ל, כאשר הצרכן הישראלי לוקח חלק נכבד בגידול היקף המכירות של החברות הישראליות".
החברה מגלגלת מחזור של כ-25 מיליון שקלים בשנה, כאשר 25% ממחזור המכירות מהווה יצוא לחו"ל. כמו-כן, מפעילה החברה, מפעל הממוקם בא.ת מיתרים המעסיק כ-50 עובדים.

תאריך:  25/08/2009   |   עודכן:  25/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן אטיאס
- הודעה מטעם רשת רוזן ומינץ
אסף לוין
- הודעה מטעם בורסת היהלומים
עמליה אייל
- הודעה מטעם סינמטק תל אביב
שלי הימן
- הודעה מטעם חברת סינרון מדיקל
ביבי תקשורת
- הודעה מטעם התזמורת הקאמרית הקיבוצית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il