4 חברות מובילות העוסקות בעיצוב הבית וסגנון חיים: 'נירלט', 'פיינט מג'יק', 'גולף אנד קו', ו'אלוני' הפיקו במשותף מגזין לעיצוב הבית, סגנון ואופנה, שיופץ ברשת חנויות 'גולף אנד קו', 'נירלט', 'פיינט מג'יק' ו'אלוני', סה"כ 80 נקודות חלוקה.
המגזין שנקרא 'צבעים' משתרע על פני 32 ע"מ על נייר כרומו מהודר, ובו כתבות, טיפים, חידושים, עשה זאת בעצמך ואביזרים משלימים לעיצוב חדרי הבית,שנכתבו וסוקרו בידי מומחים שעוסקים בעיצוב, שיפוצים, צבע וסטיילינג.
במסגרת ההפקה צולמו וסוקרו בתים ופרוייקטים מיוחדים בשיתוף פעולה עם 4 החברות.
המגזין יוצא לאור על-ידי חברת 'לישר תקשורת' בניהולו של יצחק שני, העוסקת בהוצאה לאור והפקת מגזינים מאז שנת 1987. כיום מוציאה החברה מגזינים לחברת סלקום, שירותי בריאות כללית, יוניון מוטורס (טיוטה ישראל) עלית, כל משרדי הממשלה, ועוד.
לחברה נציגות בניו-יורק, המפיקה מגזינים מיוחדים לשוק היהודי לשוק הצלייני.
לדברי יצחק שני, מאחורי ההפקה המשותפת עמד הרעיון לפנות לקהל המשותף של החברות הללו ולספק לו את כל המידע והאמצעים הדרושים לעיצוב הבית וסגנון חיים, לחשוף אותו בפני החומרים והיכולות המקצועיות של אותן החברות.
שיתוף הפעולה מאפשר,לכל השותפות, להגיע לקהל רחב יותר.
התחומים בהן עוסקות החברות משלימים ולפיכך יוצרים מכנה משותף רחב, ומענה לכל קטגוריה.
מגזין 'צבעים' ערוך באופן ידידותי ונשען על קונספט הקיים באנגליה (כמו למשל, מגזין העיצוב של
ה- BBC).
החוברת תחולק מסוף השבוע הקרוב בכל אחת מן הרשתות והחנויות.