X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת PMI
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לקראת החגים ולאור ההצלחה המסחררת של בובות ה-WEBKINZ בישראל, חברת PMI, הזכיינית הבלעדית בישראל, בשיתוף עם בעלי הזכויות מקנדה, משיקה בימים אלה את אתר WEBKINZ בעברית לנוחיות הגולשים.
WEBKINZ הוא הלהיט המצליח בתחום בובות חיות המחמד ועולמן הווירטואלי, המוערך במחזור שנתי של כ-250 מיליון דולר. בובות WEBKINZ הושקו בישראל בחנוכה 2008. השקה שהובילה להיסטריה ונהירה לחנויות הצעצועים והילדים, וכבר בשבוע הראשון לפעילותו בישראל אזל מהמדפים מלאי בובות ה-WEBKINZ שתוכנן לחנוכה.
האתר החדש בעברית יתווסף על הפלטפורמה של האתר באנגלית וישמש, כך להערכת יעל ארד, מנכ"ל PMI, לצד ילדים קטנים שאוהבים את הבובות אך טרם למדו אנגלית גם את כל מאות אלפי המשתמשים בישראל ויעצים עבורם את חוויית המשחק. ההמרה של האתר לעברית מאפשרת פניה לקהל יעד חדש וכן יקל על המשתמשים הצעירים הקיימים, שנעזרו עד כה באח גדול או בהורה. הכניסה הינה דרך האתר www.webkinz.com כאשר ההמרה לעברית מאנגלית הינה פשוטה ונעשית בלחיצת כפתור. האתר תורגם לעברית בהשקעה טכנולוגית וכספית משמעותית בזכות ההצלחה המסחררת לה זכו בובות ה-WEBKINZ בישראל.
בימים אלה מעלה PMI קמפיין למודעות עלייתו של האתר בעברית. הקמפיין בהיקף של 150,000 שקלים עולה במקביל ברדיו האיזורי, באינטרנט, בעיתוני הילדים והנוער של ידיעות אחרונות ובפעילות מסיבית בנקודות המכירה.
WEBKINZ הן בובות בדמות חיות מחמד פרוותיות בעלות קוד חד ערכי המאפשר כניסה לעולמה הוירטואלי העשיר של החיה. באמצעות הקשת הקוד באתר האינטרנט www.webkinz.com, מתחבר הילד לחיית המחמד הספציפית שבידיו ומתחיל "לדאוג" לה ו"לטפל" בה (מזון, בריאות והנאות). הטיפול בחית המחמד מתבצע באמצעות צבירת נקודות שהילד צובר במשחקים וההפעלות השונות באתר, המאפשר לו לרכוש עבור החיה הוירטואלית שלו את המזון, המתנות, הטיפולים וכיוב'. ההרשמה לאתר והפעילויות בו אינן כרוכות בתשלום והיות ומדובר בעולם וירטואלי, הכסף באתר הוא וירטואלי בלבד.
WEBKINZ הוא מותג הילדים מספר 1 היום בארה"ב ובקנדה והחברה מפעילה את אתר האינטרנט הנחשב לפעיל ביותר בעולם. מנתונים שבידי החברה עולה כי בשנתיים האחרונות נשבו בקסם ה-WEBKINZ עשרות מיליוני ילדים ברחבי העולם בגילאי 15-6, בנים ובנות. WEBKINZ בבעלות חברת GANZ הפרטית אשר בבעלותה של משפחה יהודית מקנדה. החברה מתמחה מזה כ-57 שנה בייצור בובות פרווה ומוצרי ילדים. לדברי ארד, הבידול שלו זכו הבובות המקסימות, עם הקמת אתר האינטרנט והרעיון בהצמדת קוד אישי לכל אחת מהבובות, הוא זה שחיבר אליו המוני ילדים "המטפלים" בחיות ובדמותן הוירטואלית מדי יום והפכו אותן למבוקשות ביותר.
חברת Pmi, המתמחה במוצרי ילדים ממותגים הינה בעלת המותג סופרגול, אלבום שחקני כוכבי ישראל והעולם והנציגה הרשמית של המותג הילדים המצליח בעולם WEBKINZ מבית גנץ. Pmi היא הזכיינית של דמויות בן טן, בובספוג, ווינקס, דינוזאור קינג, סוניק X, ערוץ הקטנטנים הופ! בנוסף פועלת החברה בתחום חוברות צביעה והפעלה ויומנים.

תאריך:  26/08/2009   |   עודכן:  26/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il