ארגון מאיר פנים ביחד עם חברת ריבוע כחול, חברת רשת, עיתון גלובס וחברת סלאקט יוצאים בסטארט אפ חברתי חדש לקראת חגי תשרי. אלפי נזקקים יזכו לקבל כרטיס מזון אלקטרוני שיאפשר להם לרכוש ב-250 שקלים מוצרי מזון לחג וזאת במקום לעמוד בתורים לסלי המזון המחולקים על-ידי העמותות השונות.
הכרטיס יאפשר לנזקק חווית קניה שוויונית וממזער את מעורבותה של העמותה בחייו, הוא יוכל לבחור את מוצרי המזון בעצמו ולשלם בקופה בעזרת אותו הכרטיס. הכרטיס מאפשר רכישה של כל מוצרי המזון למעט סיגריות ואלכוהול.
עמותת מאיר פנים תחלק את אלפי הכרטיסים באמצעות לשכות הרווחה לפי רשימות של משפחות נזקקות ובהדרכת עובדת סוציאלית הנותנת למשפחה טיפים לצריכה נבונה.
חברת רשת ועיתון גלובס נרתמו גם הם לפרויקט ויסייעו בפרסום הכרטיס לטובת קבלת תרומות בכדי להגדיל את מספר המשפחות שיקבלו סיוע.
חברת ריבוע כחול בראשות המנכ"ל זאב וורמברנד יוצאת בגיוס כספים באמצעות התרמה בקופות הרשתות - מגה, מגה בעיר ומגה בול ברחבי הארץ.
אתמול, (יום ד' 26.8.09) הושק הכרטיס במעמד ראשי החברות בסניף מגה בול סגולה, ברחוב בן ציון גליס 22, אזור תעשיה סגולה בפתח תקוה.
רחלי איבנבוים, מנכ"ל ארגון מאיר פנים: "בזכות ריבוע כחול וחברות התקשורת רשת וגלובס יהפוך החלום להחזיר את הכבוד לנזקק למציאות אפשרית. אלפי משפחות ייהנו השנה מחג שמח ומכובד".