X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אלדו דקונסיליו
▪  ▪  ▪
אלדו דקונסיליו [צילום: יח"צ]

בימים אלו נכנסת לארץ רשת גלידריות איטלקית תחת השם "אלדו דקונסיליו" בתקציב של שני מיליון שקלים. הסניף הראשון, שהינו סניף הדגל, נפתח ביפו ברחוב יפת (מול אבולעפיה) בהשקעה של - 700,000 שקלים.
רשת הגלידריות האיטלקית "אלדו דקוסניליו" נפתחת על-ידי שותפים בניצוחו של האיש אלדו דקונסיליו.
אמן הגלידות, אלדו דקונסיליו, מעניק ללקוח חוויה קולינרית רחבה ובתוכה מגוון רחב של גלידות, 36 טעמים! אשר רקח בשנים האחרונות והיום, מכין במו ידיו: וניל חלב, וניל צרפתי, אוריו צהוב, ערמונים, תאנה עם ריקוטה, תפוח עץ עם מסקרפונה, טרמיסו, אגוזים, נוטלה, שוקולטה, פנקוטה, פיסטוק, ורוגאטו, דובדבן עם ביסקוויט, מנגו, תות, לימון, בננה, מלון, סברס, אגס, אבוקדו, פפאיה, יוגורט, דיאט - קקאו-פיסטוק וניל, סויה, עודה אנגלית, עוגה קפה, קפוצ'ינו שוקולד, קרם קרמל, אגוזי לוז, שוקולד לבן, שוקולד אגוזים באצ'ו, ביסקוויט, קינמון, אמרטו. גלידות סורבה לצד גלידות שמנת, גלידות יוגורט.
רובם הנם עם 8% שומן בלבד לעומת 18% במקומות אחרים וכן, השימוש בפירות טריים.
כמו-כן ניתן לשלב תוספות שונות לגלידה כגון קצפת, שוקולדים, דובדבנים. בנוסף ישולב בסניף מבחר איכותי של קינוחים מפנקים, כגון: וופל איטלקי, מילקשייק, טרמיסו, פנקוטה, מוס שוקולד, עוגה אנגלית, עוגת אמרטו, קסטה סיציליאנית, טרטופי פיטונקו, טרטופי ניארו, פרופוטרול, זוקוטו, מרינגה. הקינוחים - מעשה ידי האמן, אלדו דקונסיליו.
לדברי אלדו דקונסיליו - אמן הגלידה האיטלקית: "מדובר בגלידה איטלקית טרייה ואיכותית שאני מכין מדי יום. הגלידה עשירה, בעלת מרקם נפלא, עשויה בחומרי גלם איכותיים ביותר, מעשה ידיי. בישראל אין ייצור של גלידה כזאת. אני מכין את הבסיס של הגלידה עם פורמולה סודית וייחודית שלי אשר רקחתי בשנתיים האחרונות, עם ניסיון של 25 שנה! מדובר בשיטת ייצור ביתית ואותנטית.
"אני מאמין כי הנוסחה המקורית נמצאת בלב ובנשמה והיא המקור להצלחה ולגלידה האהובה על כולם, כולל חידושים נפלאים בטעמים מיוחדים והכול בהתאם לבקשתם ורצונם של הישראלים".
לדברי מנכ"ל הרשת, שלומי קאופמן: "לאור השינויים בדפוסי צריכת הגלידה בארץ והמגמות שהביאו להתפתחות הגלידריות, נוצרה תחרות בקטגוריה זו. אנו ניתן מענה, תוך שימת דגש ברשת החדשה על טעמי גלידה מיוחדים, גלידות דיאטטיות, מילקשייקים, קינוחים אהובים, תוך פנייה לכלל קהלי היעד עם מגוון רחב של גלידות וקינוחים, כך שכל אחד יוכל למצאו את מה שהוא אוהב אצלנו".
"אנו צופים שנשתלט על נתח דומיננטי בשוק הגלידריות. הגלידרייה החדשה בעלת יתרון ייחודי עם מגוון רחב של טעמים וקינוחים, שאינו מוכר בארץ. אנו מאמינים כי עד סוף שנת 2010 רשת 'אלדו דקונסיליו' תביא לשינוי במפת התחרות בתחום הגלידות ותהווה שחקן מרכזי ועיקרי בתחום הגלידה".
אלדו דקונסיליו, אמן ושף קונידטור, בן 70, למד במשך שלוש שנים באיטליה לימודים אקדמיים מיוחדים בקטגורית הגלידות והקינוחים. אלדו הינו האיש שפתח את הסניף הראשון לגלידה איטלקית בארץ בשנת 1995 תחת השם "אלדו".
בתוך שנים צירף סניפים נוספים, ולאור בעיות בהתנהלות העיסקית המשותפת נאלץ לפרוש ולהשאיר העסק לשותפיו. לאחר שנתיים קשות, מתאושש ופותח עם מספר יזמים רשת גלידות איטלקית חדשה בארץ אשר תקרא על שמו "אלדו דקונסילויו".
טעמנו ואמנם הגלידה טעימה ויוצאת דופן. כפי שאמרה אחת הלקוחות: "יש לזה טעם אלוהי".

תאריך:  03/09/2009   |   עודכן:  03/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il