X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הג'ודוקא ו'מגדל' חתמו על הארכת חוזה האימוץ: "הסכם חסר תקדים"
▪  ▪  ▪
הביקורות כאבו. צפו בזאבי מתרגש מהאמון של אהרון פוגל (משמאל) וחברת 'מגדל'

רק בתחילת השבוע אריק זאבי היה על הקרשים. הג'ודוקא הודח כבר בסיבוב הראשון של אליפות העולם והכותרות בעיתוני הספורט קראו לו לתלות את חליפת הג'ודו ולפרוש. היום (חמישי) חברת 'מגדל' הרימה את המוראל של זאבי כשהחליטה להמשיך את הסכם האימוץ שיש לה איתו, הסכם שנכנס לשנה השביעית שלו.

יו"ר חברת מגדל, אהרון פוגל: "לשמור על אופי, יציבות והישגים כמו של אריק בספורט אישי זה קשה פי כמה מאשר בספורט קבוצתי. אנחנו כל כך סומכים עליו עד לרמה שההחלטות שהוא מקבל לגבי הקריירה שלו הופכות להיות החלטות שלנו, ולכן הוא היחידי שמחליט לגבי ההמשך. אריק, חשוב לי שתדע שאנחנו איתך בצורה יציבה וברורה בכל אשר תחליט".

רונן טוב, המשנה למנכ"ל מגדל תיאר את רגע ההחלטה להמשיך בחוזה: "לפני מספר ימים, אחרי הכישלון אריק נשאל על סיום חוזה האימוץ איתנו במהדורת 'חדשות הספורט' והשיב בצורה מדהימה, 'אני מודה להם על שבע שנים נפלאות' תשובה ללא שום דרישות או ציפיות, באותו הרגע היה לי ברור שאנחנו ממשיכים את ההתקשרות איתך".

"התרגשתי מאוד, זאת הבעת אמון גדולה", אמר הוסיף זאבי לאתר ספורט 5 לאחר החתימה על ההסכם. "גם אם הם היו בוחרים שלא להמשיך את ההסכם לא הייתה לי מילה רעה להגיד על חברת 'מגדל', ועכשיו על אחת כמה וכמה. אני מקווה שאצליח להחזיר להם על האמון בי ואפרע את השטרות במהרה".

זאבי גם הסביר על החוזה ואיך הוא מתכנן להחזיר על האמון בו: "התחרות הגדולה הבאה היא גראנד סלאם טוקיו, אבל אני יודע שברץ מתעניינים רק באליפויות אירופה ועולם, תחרויות שייערכו רק באפריל ואוגוסט בשנה הבאה ועד אז יש לי זמן להתכונן ולהגיע בכושר טוב יותר. בכל מקרה, אני שגריר של 'מגדל' לא רק בתחרויות גדולות, ההסכם בינינו בא לידי ביטוי גם בהרצאות שאני מקיים לעובדי החברה וגם בחתימות לילידים ובעצם לכל מה שהחברה מבקשת ממני לעשות. אסור לשכוח שחוזה אימוץ של שבע שנים הוא חסר תקדים בספורט האולימפי ואני גאה להיות חלק מהתקדים הזה ומודה מאוד ל'מגדל' על האמון".

באותו המעמד דיבר הג'ודוקא גם על ההפתעה מהביקורת הגורפת שהייתה נגד החלטתו להמשיך ולהתחרות כמו גם על הכישלון באליפות: "רוב הפידבקים שקיבלתי היו בסך הכל חיוביים. זה לא שפשעתי, פשוט הגעתי לתחרות והפסדתי. זה היה מוזר לקבל את השער בעיתוני הספורט בגלל הכישלון, מה גם שלא תמיד קיבלתי כותרות שכאלה אחרי מדליות. היה לי חשוב לקבל החלטה לפני האליפות. היה לי ברור שאם אקבל את ההחלטה אחרי התחרות, ברגע של כישלון או שמחה ממדליה ההחלטה לא תהיה נכונה. הביקורת כאבו לי מאוד אבל לא גרמו לי לחשוב שאני צריך לשנות את ההחלטה להתחרות".

תאריך:  03/09/2009   |   עודכן:  03/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר המדע והטכנולוגיה סייר בשומרון    "לפי ההגדרות של טליה ששון כל יישובי המדינה הם מאחזים בלתי חוקיים, כיוון שאין במדינה אף ישוב שעלה לקרקע אחרי גמר סופי של האישורים"
עמר בנוביץ
השחקן השני שחותם אצל האדומים מאז עסקת אגיאר. הראשון, סימונס
רותי אברהם
ביקורת שופטי בג"צ על התנהלות המדינה בסוגיית הריסת בתים לא חוקיים של פלשתינים    השופטת ארבל: לוקח 14 שנים להרוס בית פלשתיני לא חוקי?    השופט מלצר: לא ברור שאין אפליה בין האוכלוסיות
אבי בר-אלי
החל מהשבוע הבא מחיר התחלתי לנסיעה במונית יעמוד על 11.1 שקל לעומת 10.6 שקל כיום
יואב יצחק
הבדיקה נערכת נוכח פניית News1 ועקב החשש לפיו פועל איש העסקים יגאל זילכה להוצאת כספים עבורו ועבור מקורביו באופן בלתי תקין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il