X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת לירם
▪  ▪  ▪
[צילום: אפרת אשל]

חברת לירם זכיינית המותג קדס קידס אופנת ילדים ותינוקות, המשווקת באמצעות 50 חנויות המותג הפרוסות בקניונים ומרכזים מסחריים המובילים בישראל, תציג לראשונה בישראל קמפיין פרסומי בעל מודעות חברתית, בהשקעה של שני מיליון שקלים.
במסגרת הקמפיין יופק ספר ייחודי, בשיתוף עם מגזין טיים אאוט, שיכלול היצע רחב של פעילויות, שמתקיימות במשך כל השנה ברחבי הארץ ומציעות זמן איכות להורים עם ילדיהם. הספר ישווק בחנויות הרשת בכל רחבי הארץ במחיר של: 49.90 שקלים כשחלק מההכנסות ייתרמו לעמותת "לב אוהב", עמותה הפועלת למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים בניצוחה של מנכ"לית החברה שרון איילון.
הספר יחולק, בתוספת הקדשה פרסונלית, לחברי מועדון הלקוחות הטובים ביותר של קדס קידס.
קדס קידס חרטה על דיגלה את התרומה לקהילה והעלאת המודעות החברתית תוך דגש על בידולה כמותג אמריקני איכותי, המוביל בתחום הילדים. בקמפיין החדש מזמינה הרשת לראשונה גם את ההורים לקחת חלק בלתי נפרד בקמפיין תחת הסלוגן - עד כמה אתה מכיר את הילד שלך?
סבינה דן, מנהלת השיווק ברשת קדס קידס, מסרה כי: "במסגרת אסטרטגיית השיווק ופילוסופית המותג - 'זמן איכות', אנו שמים דגש על מתן ערך מוסף אישי, רגשי ואמיתי ללקוח, ולכן בחרנו לצאת במהלך ייחודי במינו אשר יכלול בניית אתר ראשון מסוגו המזמין הורים וילדים לבחון את עצמם בשאלה עד כמה אתם באמת מכירים את ילדכם, הפקת סרטון ויראלי המעביר מסר להורים קרייריסטים ושיווק ספר פרסונלי ללקוחות המועדון המציע מבחר רחב של פעילויות לזמן איכות בין הורים וילדים (וגם בין הילדים לבין הסבא/סבתא שממלאים הרבה פעמים את מקום ההורים בבילוי זמן איכות עם הנכדים)".
לדבריה: "הספר האישי כולל מגוון רחב ועשיר של פעילויות לזמן איכות בין הורים וילדים ומעניק את הדרך המהנה והאולטימטיבית להכרת הילד בצורה מעמיקה ואמיתית".
המהלך השיווקי הופק על-ידי חברת הפרסום אופטימום וחברת האינטרנט twisted, המתמחה בשיווק שיחה, בליווי חברת הייעוץ SEGMARKETING המתמחה בשיווק פרסונלי במרחבים קמעונאיים.
הספר יושק בחנויות הרשת בכל רחבי הארץ במהלך חודש אוקטובר.
רשת קדס קידס מופעלת על-ידי חברת לירם ונמצאת בבעלות משה זילברשטיין, הרשת מונה 50 סניפים ברחבי הארץ.

תאריך:  07/09/2009   |   עודכן:  07/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il