X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אשת טורס
▪  ▪  ▪

אשת מרכזים טלפוניים מקבוצת אשת טורס חתמה על הסכם עם אלקטרה מוצרי צריכה לרכישת מועדון הנופש של השקם תמורת כ-4.5 מיליון שקלים. לאחר הרכישה תועבר פעילות היחידה לאשקלון, כחלק מהמהלך להרחבת המרכז התיירותי של החברה בעיר. מועדון הנופש ימשיך את פעילותו בניהול חיים לירן שניהל אותו ב-20 השנה האחרונות במסגרת אלקטרה. כמו-כן, במסגרת העסקה התחייבה אשת טורס להפסיק תוך שלוש שנים את השימוש בצירוף המילים מועדון שקם.
מועדון הנופש של שקם הינו יחידה של אלקטרה מוצרי צריכה העוסקת באספקת שירותי נופש ותיירות ללקוחות מערכת הביטחון - אנשי צבא קבע וגמלאי מערכת הביטחון. המועדון מכר בשנה אחרונה שירותי נופש בהיקף של כ-140 מיליון שקלים ללקוחות מערכת הביטחון, כ-60% מתוכם במסגרת המכרז לאספקת שירותי נופש בישראל לאנשי צבא קבע ועובדי משרד הביטחון ובני משפחותיהם.
בכוונת אשת מרכזים טלפוניים לגשת, באמצעות מועדון הנופש של השקם, למכרז הבא של משרד הביטחון לאספקת שירותי נופש לצבא קבע ועובדי משרד הביטחון לשנים 2012-2010, אשר צפוי להתפרסם בתקופה הקרובה.
אשת מרכזים טלפוניים היא חברת בת בבעלותה של חברת התיירות אשת טורס. באפריל השנה חנכה החברה מרכז טלפוני באשקלון במסגרת תוכנית מרכז ההשקעות לעידוד תעסוקה באזורי עדיפות לאומית. המרכז הטלפוני מתמחה בהענקת שירותי תיירות פנים, יוצאת ונכנסת, ומועסקים בו כ-70 עובדים.
אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "מדובר במהלך משמעותי שיחזק את כוח הקניה של אשת טורס, ומחזק את מעמדה גם במגזר הציבורי. וכמובן שגם לקוחות מערכת הביטחון ייצאו נשכרים מהחיבור לסיטונאית תיירות עם כוח קנייה והיקף עבודה כמו של אשת טורס, המהווה יתרון גדול בקבלת מחירים מיוחדים וזולים משמעותית ממחירי השוק. ההחלטה להעביר את פעילות היחידה למרכז באשקלון הינה נגזרת של תהליכי השינויים הטכנולוגיים והמבניים שמתרחשים בעשור האחרון בענף התיירות ומובילים למעבר של חברות התיירות הגדולות לפריפריה. אנו שמחים שניתנה בידינו הזדמנות זו לפעול למען התפתחות האזור במקביל להתפתחותה וצמיחתה של אשת טורס, ונמשיך להתחדש ולפעול לשיפור השירות ללקוח".
לדברי משה אידלמן, סמנכ"ל הכספים בחברת אלקטרה מוצרי צריכה, "החברה מוכרת את עסקי הנופש מכיוון שאינם בליבת עסקיה ואינם מהותיים לתוצאותיה".
אלקטרה מוצרי צריכה הינה חברה-בת של אלקו נכסים בע"מ וחברה נכדה של חברת אלקו החזקות בע"מ. היקף המכירות של החברה הוא כ-2.5 מיליארד שקלים בשנה. היא פועלת בשני תחומים מרכזיים: הפעלת רשתות שיווק קמעונאיות של מוצרי חשמל, ויבוא, שיווק ומכירה של מזגנים, מוצרי חשמל ביתיים, מחשבים ומכשירי טלפון סלולרי.

תאריך:  08/09/2009   |   עודכן:  08/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il