X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון מתן
▪  ▪  ▪

ארגון מתן הודיע כי ישקיע 3.5 מיליון שקלים שנתרמו על-ידי אלפי עובדים מעשרות חברות בישראל ב-45 תוכניות חברתיות ברחבי הארץ. לאור המשבר הכלכלי, הדגש השנה היה על בחירת פרויקטים הנמצאים בליבת הארגונים, שהסיוע הכספי יאפשר המשך קיומם גם בזמנים הקשים. גובה המענקים נע בין 72,000 שקלים ל-83,000 שקלים לפרויקט. התוכניות נבחרו על-ידי ועדה ציבורית בה חברים נציגי החברות התורמות. הסכום השנתי הכולל אותו השקיע מתן במהלך 2008 עמד על למעלה מ-60 מיליון שקלים.
בוועד המנהל של ארגון מתן חברים: ג'ייקוב שימל (יו"ר), אבי פישר (יו"ר משותף), רוני בראון, סמדר ברבר-צדיק, נוחי דנקנר, נגה יציב, דורון לבנת, גד סומך, גדעון עמיחי, חמי פרס, אהרון צוקר, אריאל קור, אמיר קס, טרי רובינשטיין ורקפת רוסק-עמינח. בין מקבלי המענקים: אקים ישראל, בית הגלגלים, יד לקשיש, ילדים בסיכוי, על"ם, בית השאנטי, מגמה ירוקה, בת מלך, הלב, חיבוק ראשון, כנפיים של קרמבו, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית ואחרים.
לדברי אהובה ינאי, מנכ"ל ארגון מתן: "הסכום של 3.5 מיליון שקלים, שהינו סכום ניכר לכל הדעות, במיוחד על-רקע המשבר הכלכלי הקשה והירידה בתרומות מהארץ ומחו"ל, הוא הוכחה לנדיבותם ומחויבותם של העובדים ושל החברות השותפות למתן. חשוב לציין כי מבין עשרות מיליוני השקלים שמתן משקיע מדי שנה בקהילה, זהו סכום ייחודי, שכן הוא ומאפשר לייעד מענקים גם לארגונים ופרויקטים שאינם מוכרים לציבור הרחב, פרויקטים באזורי פריפריה או כאלה המטפלים באוכלוסיות שאינן זוכות לתרומות רבות. כאמור, השנה שמנו דגש מיוחד על כך שהמענקים יסייעו לפרויקטי ליבה, שהינם מהותיים להמשך קיומם של הארגונים החברתיים".
הקצאת הכספים לכל תחום התקבלה על-ידי הוועדה הציבורית על-סמך ניתוח צרכים ומידע מפורט על התוכניות בקהילה שרוכז על-ידי מומחי מתן. לפיכך הסכום של 3.5 מיליון שקלים יושקע בקשת רחבה של צרכים חברתיים: ילדים, נוער, קשישים, מוגבלויות, בריאות, איכות סביבה, מניעת אלימות, בריאות נפש, סובלנות.
אודות מתן
ארגון מתן מתמחה בחיבור עסקים וקהילה, על-ידי פיתוח שותפויות ההופכות את האחריות החברתית של החברות מחזון לעשייה חברתית בפועל, לטובת העסקים ולטובת הקהילה. מתן פותח בפני החברות העסקיות ותורמים פרטיים מגוון הזדמנויות למעורבות ועשייה בקהילה. בראש מתן עומדים אנשי העסקים ג'ייקוב שימל מבריטניה ואבי פישר מישראל ועם חברי הוועד המנהל נמנית מנהיגות של אנשי עסקים המחויבים לקידום ההשקעה האפקטיבית בקהילה. מידע נוסף באתר האינטרנט www.matanisrael.org.il.

תאריך:  08/09/2009   |   עודכן:  08/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il