X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הילוך שישי Operating בע"מ
▪  ▪  ▪

נוני בורג, מונה למנכ"ל חברת הילוך שישי Operating בע"מ, חברה העוסקת בהקמה, ניהול ותפעול ציי רכב בבעלות עצמית של חברות. הילוך שישי Operating בע"מ היא חברה בבעלות קבוצת הילוך שישי.
נוני בורג, 46, מנכ"ל הילוך שישי אזור מלווה את חברת הילוך שישי Operating בע"מ מאז הקמתה לפני כחצי שנה ומכהן כמנכ"ל הילוך שישי אזור מזה 19 שנים. במסגרת תפקידו החדש, יהיה אחראי בורג על ניהול חברת הילוך שישי Operating בע"מ כולל פיתוח הקשרים עם החברות המובילות בישראל המבקשות להשתמש בשירותי החברה ובמקביל על תפעול תשתית ספקי השירותים ללקוחות החברה שיבטיחו זמינות ורמת שירות לשביעות רצון הלקוחות והמשתמשים.
"בתקופה האחרונה, נוצר צורך אצל חברות וארגונים לנהל בצורה חכמה את צי הרכב שלהם, לעבור רכישה של הרכבים בין אם על-ידי החברות או על-ידי עובדיהן, במימון עצמי או באמצעי מימון אחרים. נוכח הצורך הזה וניסיוננו הרב בתחום, אנחנו מפעילים את הילוך שישי Operating המעניקה לאותן חברות שירותי הקמה, ניהול ותפעול של צי הרכב שלהן ומסירה מעליהן ומעל עובדיהן כל דאגה לטיפול ברכב. ריבוי המותגים עימם אנו עובדים, פריסת המוסכים, צי של רכבים חלופיים, שימוש בחלפים מקוריים בעלויות נמוכות, עבודה יעילה מול חברת הביטוח מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה וזמינות שירות מהירה, ובעיקר ניסיון מוכח של שנים רבות עם חברות מובילות מקנים להילוך שישי יתרון מקצועי בהובלת ענף האופרייטינג", מוסר שייקה הורוביץ, יו"ר קבוצת הילוך שישי. "מינויו של נוני בורג בנו של מייסד קבוצת הילוך שישי שמוליק בורג, לתפקיד מנכ"ל הילוך שישי Operating בע"מ, ממחיש את המחוייבות הרבה של הילוך שישי לחברת האופרייטינג ואת הרצון להאיץ במהירות את צמיחתה", מוסיף הורוביץ.
קבוצת הילוך שישי כוללת שמונה מרכזי שירות לרכב ושש סוכנויות מכירה מובילים באזור המרכז. מרכזי השירות הם בבעלות משפחתית ומשלבים מקצוענות מוכחת וניסיון רב שנים בתחום הטיפול, השירות ומכירת הרכב. הקבוצה הגדירה סטנדרט יוצא דופן בתחום השירות תחת הכותרת "הילוך שישי - רשת הביטחון לרכב שלך", הכולל לקיחת הרכב לטיפול ולמבחן הרישוי השנתי מבית הלקוח, רכב חלופי חינם, יועץ שירות צמוד, עבודה על-פי תו תקן בינלאומי 2000: 9001 ISO ועוד. הקבוצה מורשית על-ידי היבואנים לטפל בתשעה מותגי רכב (יונדאי, סובארו, רנו, ניסאן, פיג'ו, סיטרואן, סוזוקי, פיאט וטויוטה) והיא מספקת ללקוח חבילה כוללת של שירותים בתחום הרכב: סוכנויות מכירה, מרכזי שירות, טרייד-אין, אביזרים לרכב, מועדון שטח, סוכנות ביטוח, שירותי ליסינג ייחודיים של רכב מיד שנייה ושירותי אופרייטינג.

תאריך:  09/09/2009   |   עודכן:  09/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il