X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורנג'
▪  ▪  ▪

אורנג' מציעה: שותפות בהצלחה ומכריזה על תחרות startAPP למפתחי אפליקציות ל-i-phone. שלושת הזוכים יקבלו כל אחד פרס כספי של 10,000 דולר. שלוש האפליקציות יוגשו לחנות apple, ולראשונה בישראל, אחת מהן תזכה בקמפיין פרסומי רחב היקף. אתר התחרות ייפתח ביום ה-21 בספטמבר: www.orange.co.il/startapp.
ההכרזה תיערך באירוע mobile Monday שיתקיים ב-21 בספטמבר. ארז פז סמנכ"ל השיווק והתוכן באורנג', ציין כי "אורנג' פותחת שעריה בפני כל המפתחים ומזמינה אותם לקחת חלק בערך המוסף שתעניק אורנג' למשתמשים במכשיר ה-i-phone. חברת אורנג' מייחסת חשיבות רבה לחדשנות ויצירתיות כגורמים מעצבים של האסטרטגיה ודרכי הפעולה בחברה ולאורך שנים שיתפנו פעולה עם קהיליית המפתחים וחברות הסטארט-אפ הישראליות. עבורנו, תחרות ה-startAPP היא יצירת הזדמנות ישראלית, המאפשרת למפתחים מוכשרים ויצירתיים להציג חדשנות, עדכניות בשילוב פונקציונליות. אנחנו מציעים למפתחים פלטפורמה יוצאת דופן לפריצת דרך, לקידום ולהכרה".
"בחרנו למקד את התחרות בשלוש קטגוריות Entertainment, Business ו-Location + local content. בכל אחת מהן המפתחים מתבקשים לעצב את "הדבר הבא", החוויה הבידורית הבאה מתחומי הספורט, מוזיקה, וידאו, עסקים מיקום ואפילו אפליקציה מדליקה שלא עושה יותר מדי, אבל מחדשת ומרגשת".
האפליקציות הזוכות יוגשו לחנות apple וייהנו מ-revenue share עם אורנג' בכל רכישה של אפליקציה מהחנות. לשם כך, עומד לרשות המפתחים מגוון עצום של אמצעים טכנולוגיים חדישים החל מחיישני התנועה של המכשיר, המיקרופון הרגיש, ה-GPS המובנה, המצפן והמצלמה שיסייעו להם לפתח את האפליקציה הבאה שתרטיט את משתמשי ה-I phone.
ניתן להגיש מועמדות לתחרות באמצעות אתר האינטרנט: www.orange.co.il/startapp החל מיום ה-21 בספטמבר 2009 ועד ליום ה-21 בדצמבר 2009. התחרות פתוחה לכל אדם אשר הינו בעל חשבון מפתחים בחברת אפל.
מבין ההצעות אשר יוגשו על-ידי המפתחים ייבחרו האפליקציות המועמדות הסופיות אשר יעברו תהליך Review פנימי ב-orange ויישפטו על בסיס ארבעת הפרמטרים הבאים: חדשנות, פונקציונליות, עמידה ב-guidelines של apple ותוחלת עסקית. צוות השיפוט יורכב ממנהלים מקצועיים בתחום התוכן והשירותים מחטיבות השיווק והטכנולוגיות באורנג'. ההשתתפות בתחרות כפופה לאמור בתקנון התחרות כפי שמפורסם באתר התחרות.
אורנג' מאחלת לכל המשתתפים בתחרות בהצלחה!

תאריך:  13/09/2009   |   עודכן:  13/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il