מעצב האופנה ובעל רשת החנויות רונן חן יוצא בקמפיין לסתיו-חורף 2009-10 בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים. הקמפיין יכלול קטלוג בדיוור ישיר, מודעות בעיתונות היומית, בעיתונות הרוסית, במגזיני הנשים והתרבות ובמקומונים, וכן פוסטרים בנקודות המכירה.
את הקמפיין מובילה הפרזנטורית זה עונה שניה, השחקנית-דוגמנית יאנה גור. גור תצטלם לקמפיין הישראלי וכן לקטלוג מיוחד המיועד לחו"ל. שכרה של יאנה גור לעונה זו עומד על 20 אלף דולר.
למעצב רונן חן רשת בת 12 חנויות בארץ ואחת בלונדון, ובגדיו משווקים בכ-60 חנויות אופנה ומעצבים ברחבי הארץ. כמו-כן, הוא מייצא בהיקף רחב לכ-350 נקודות מכירה בארה"ב, קנדה ואירופה, שם נמכרים בגדי המעצב בבתי כלבו וחנויות מעצבים יוקרתיים בערים המרכזיות.