NESCAFÉ יוצאת בימים אלו עם קמפיין תדמיתי חדש, למותג הקפה טייסטרס צ'ויס, תחת הסיסמא: NESCAFÉ Taster’s Choice - Taste the moment.
סרטון הקמפיין, מציג בחור צעיר המצלם את עצמו ואת מהלך חייו במצלמה כפי שמתבטאים על הספה בביתו: חברים, בחורות, התאהבות, נישואין וילדים.
הסרט מציג את הרגעים היום-יומיים כדינמיים ומלאים בהתרחשויות, כשעל-רקע המציאות המתוארת, מאפשר NESCAFÉ טייסטרס צ'ויס, ליהנות מהרגעים של שתיית הקפה וההפוגה מהמולת היום-יום ולהבין שהרגעים הקטנים של היום-יום שלנו, הם בעצם הרגעים הגדולים בחיים שלנו שגורמים לנו להרגיש טוב עם עצמנו.
הקמפיין עולה בהשקעה של כמיליון שקלים, באמצעות מקאן אריקסון.