הונדה אופנועים בקמפיין חדש ומיוחד שפונה להורים, במסגרתו לוקחת אחריות ושולחת את הרוכשים קטנוע או אופנוע 125 סמ"ק לקורס נהיגה בטוחה. הקמפיין החדש באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והיקפו מוערך בכ-200,000 שקלים וסיסמתו הראשית: הונדה במבצע שישכנע את ההורים.
הקמפיין פונה להורי צעירים, שמהווים את המכשול הגדול בתהליך רכישת כלי רכב דו גלגלי, ומציע לצעירים התחייבות לנהיגה בטוחה ואף מציע מבצע: קורס נהיגה בטוחה לרוכשים קטנוע או אופנוע 125 סמ"ק.
לדברי נעמן זהר, מנהל אגף הדו גלגלי בהונדה, אנו יודעים שצעירים רוצים לרכב על האופנועים שלנו, אך לרוב המכשול העיקרי הוא ההורים שאינם מודעים להתפתחויות הטכנולוגיות בבטיחות בדגמי הונדה החדשים. בנוסף, אנו מאמינים שחינוך נכון יכול להניב נהגים בטוחים ונבונים ולכן החלטנו להרים את הכפפה ולשלב בין השניים - אופנועים בטוחים של הונדה בשילוב קורס נהיגה בטוחה.
על הונדה אופנועים
הונדה הינה יצרנית הקטנועים והאופנועים הגדולה בעולם, מייצרת מדי שנה יותר מ-16 מיליון רכבים דו גלגליים ב-20 מדינות שונות בעולם. מאז תחילת הייצור ב-1947, ייצרה הונדה מעל 170 מיליון רכבים דו גלגליים. מאיר חברה למכוניות ומשאיות מייבאת ארצה את מכוניות ואופנועי הונדה. בישראל בלבד, נמכרו מעל 20,000 אופנועים וקטנועים של הונדה מאז 1992. הונדה חרטה על דגלה את הובלת הבטיחות בדו גלגלי: אופנועי הונדה הינם הראשונים בעולם הכוללים מערכות בלימה משולבות ו-ABS (מערכת נגד נעילת גלגלים) והראשונים אשר שילבו כרית אוויר באופנוע. ליין הדגמים המוצעים כולל כ-20 דגמים, במגוון נפחי מנוע של 108 סמ"ק ועד 1800 סמ"ק.