X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת החשמל
▪  ▪  ▪

התאחדות התעשיינים באמצעות עמותת החינוך תעשיידע יזמה השתלמות ייחודית למורים המלמדים במסלול המדעי-טכנולוגי בכל רחבי הארץ.
35 המורים מרשת "אורט" ו"עמל" החלו השבוע את ההשתלמות בביקור במתקני חברת החשמל במטרה לעמוד מקרוב על הנעשה בתחום טכנולוגיית ייצור החשמל ופעילות חברת החשמל בנושאי איכות הסביבה.
מטרות השתלמות המורים הן העצמת הקשר בין המורים למדע ולטכנולוגיה לבין התעשיה, תוך התנסות ולימוד משמעותי, יצירת אינטראקציה עם נציגים מהתעשיה, העמקת שליטת המורים בחידושים הטכנולוגיים וצמצום הפער בין צרכי התעשיה לתוכנית הלימודים במערכת החינוך.
במהלך הביקור הראשון בחברת החשמל, ביקרו המורים באתר תחנת הכוח 'אורות רבין' ובאתר ההדרכה הארצי של חברת החשמל בחוות חפציבה ליד העיר חדרה, ונחשפו לתהליכי העבודה ולטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בתהליך ייצור החשמל, התואמות את תחום התמחותם.
חברת החשמל הביעה את רצונה לקחת חלק בפרויקט ובמסגרת זו צפויה לארח את המורים בסדרה של ארבעה מפגשים, בהם יבקרו המורים במתקני החברה ויקבלו הרצאות מאנשי מקצוע בתחומים שונים. פרט לביקור שנערך בתחנת הכוח בחדרה, צפויים המורים לבקר במתקנים נוספים של חברת החשמל וביניהם, בתחנת-כוח המייצרת באמצעות טכנולוגיית מחזור משולב, במעבדת מחקר ופיתוח באתר תחנת הכוח חיפה וכן לשמוע הרצאות מפי מומחי החברה בנושאי: ניהול פרויקטים בחברת החשמל, הפקת חשמל בטכנולוגית מחזור משולב, וניהול משק החשמל בישראל.
יצוין, כי תוכנית זו הינה תוכנית השתלמות ייעודית בתעשיה למורים לטכנולוגיה המוכרת לגמול השתלמות והיא נועדה למורים מובילים מהמערך הטכנולוגי המלמדים בכיתות הגבוהות בבתי ספר תיכוניים.
מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, אומר כי חברת החשמל גאה לקחת חלק בקידום הכשרת מורים בנושאי טכנולוגיה וכן בנושאים ערכיים. "חברת החשמל מברכת על היוזמה הברוכה של התאחדות התעשיינים, שבאה לחזק את אלה המנחילים את הידע המקצועי-טכנולוגי בקרב דור העתיד. ידע זה הוא המפתח לביסוסה של החברה הישראלית ולמיצובה בעולם גלובלי לשנים הבאות", הדגיש לסקר.
שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, אמר: "אני רואה את ההשקעה במערכת החינוך כהשקעה בדור העתיד - בחוסנה החברתי והכלכלי של מדינת ישראל. הפעילות החינוכית הענפה של התאחדות התעשיינים יוצרת תשתית אנושית איכותית שעתידה להיות השדרה המרכזית תחילה של החילות הטכנולוגיים של צה"ל ובהמשך של התעשיה הישראלית כולה ובכך תורמת לחיזוקה של התעשיה ולצמיחתה הכלכלית של מדינת ישראל. ישנה חשיבות מכרעת לחשיפת המורים במקצועות הטכנולוגיים להתפתחויות הטכנולוגיות ולאמצעים הטכנולוגיים המתקדמים והמשתנים בתדירות גבוהה בתעשיה ככלי משמעותי ליכולתם להכשיר את התלמידים במערכת החינוך בהלימה לצרכי החברה והמשק".

תאריך:  15/09/2009   |   עודכן:  15/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il