X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גול ובישול לאילייב, רביבו איזן בדקה 92. הקבוצות עלו לרבע גמר הטוטו
▪  ▪  ▪
גם הוא בכובשים. אבידור. צפו בתגובות מהמשחק

במילה אחת: וואו. לא בגלל שראינו הערב (חמישי) באצטדיון הי"א משחק מהצ'מפיונס ליג, אלא בעיקר כי ה-4:4 המשוגע בין אשדוד למכבי ת"א היה כיפי, דרמטי, ולפרקים גם מענג בקצבו. שמונה פעמים זזו הרשתות ובשורה התחתונה: שתי הקבוצות (מכבי עוד לפני הערב) יהיו ברבע גמר גביע הטוטו.

איביצ'ה אילייב הראה שמכבי הביאה לארץ, כדברי יוסי מזרחי, "שחקן שחקן", עם שער ובישול למאיוקה בחצי הראשון. גם אנדריי קומאץ' שפתח בהרכב היה לא רע בכלל. מהדקה ה-65 והלאה זה כבר היה בליץ של שערים. מכבי עלתה כבר ל-1:4 מגולים של צמח ואבידור, אבל אשדוד, שהיתה חייבת נקודה בשביל הכרטיס לשמונה הגדולות התעוררה והגיבה (אוחיון, שריקי, מקרייב ורביבו בתוספת הזמן).

אבי נמני, שקבוצתו כבר החזיקה כאמור ביתרון רציני, סיכם: "אני לא זוכר משחק כזה משוגע. למרות שהובלנו בתוצאה גבוהה ואיבדנו את היתרון, היה משחק טוב. עלינו לשלב הבא ורצינו להריץ שחקנים שעדיין לא בכושר ואנחנו מרוצים מהם. מבחינה התקפית עשינו את שלנו. מבחינה הגנתית פחות. עשינו חילופים, שחקנים מהנוער עלו. אנחנו רק בתחילת העונה ולא נצא בהצהרות".

על אילייב וקומאץ', שנראו לא רע בכלל, אמר המאמן: "הם היו טובים מאוד, אנחנו מרוצים. אילייב הוא שחקן מצוין שבא במטרה לשדרג אותנו. הוא לא בכושר, אבל יש לנו סבלנות לגביו. נמתין בסבלנות ולא ניתן לו לשחק 90  דקות כי הוא ייפצע. מה אני מאחל לנו? טיפת מזל כי יש לנו את היכולת ואני מקווה שנמשיך".

יוסי מזרחי, שיכול להיות גאה באופי שהפגינו חניכיו, אמר: "ככה זה נראה כשאין טקטקיות בכדורגל, ואני בטוח שמי שראה את המשחק נהנה. הוכחנו שבכדורגל זה לא נגמר עד שזה נגמר. אני רק מאוכזב מאוד מהחצי הראשון בו נתתי להרבה שחקנים טובים לשחק, וזה לא התחבר".

"משחקים כאלה מסמלים את היופי שבכדורגל", אמר עידן שריקי. "במחצית הראשונה טעינו המון אבל התעשתנו וחזרנו יפה לעניינים. עוד 5 דקות וגם היינו מנצחים. משחק ההגנה לא היה טוב וזה מתחיל בנו החלוצם כי אסור לספוג רביעיה".

מהלך המשחק
כבר בדקה ה-2 בדש הגיע למצב טוב כשירה מהאוויר כדור שהרים לו דגו. בדקה ה-7 אילייב העביר רוחב למאיוקה שמחמישה מטרים בעט לגופו של סטויקיץ'. בדקה ה-18 איביצ'ה אילייב הראה שמכבי עשתה עסקה מצויינת. הסרבי העביר מסירת עין עקומה למאיוקה שנותר לבדו מול סטויקיץ' וגילגל פנימה. 0:1 לצהובים. חלפו חמש דקות נוספות והפעם מאיוקה היה זה שבישל אחרי דריבל מצויין, ואילייב דחק מקרוב פנימה. 0:2. על סף הירידה למחצית שיתוף פעולה בין קומאץ' ואילייב הניב בעיטה מסוכנת של האחרון שסגר מחצית ראשונה חלומית.

בדקה 48 נגיחה של קינג הרעידה את המשקוף של סולומון שיצא רע. בדקה ה-54 אבידור הגביה למרכז, מאיוקה נגח מחמישה מטרים החוצה. בדקה ה-65 הגיע השלישי. אילייב ניצל טעות של הגנת אשדוד ופרץ לרחבה, צמח לקח ממנו את הכדור, הטעה פעמיים ומצא את הפינה של סטויקיץ' מ-13 מטרים - 0:3 למכבי ת"א. שתי דקות חלפו ואורי אוזן פרץ לרחבה של מכבי אחרי דאבל פאס והוכשל על ידי ליאור ז'אן. משה אוחיון בעט לא טוב, אבל סולומון הצליח רק לגעת בדרך לרשת - 1:3 למכבי.

בדקה ה-68 מכבי עלתה ל-1:4, לאחר שיבוריאן בישל לאבידור, שחלף על פני סטויקיץ' וכבש את שערו השני במפעל. נגמר? ממש לא. בדקה ה-71 שריקי ניצל טעות בעורף של הצהובים כדי להבקיע בבעיטה טובה ברגל שמאל. 2:4 למכבי. בדקה ה-84 אשדוד התקרבה עוד יותר אחרי שהגבהה מצד שמאל יצרה ערבוביה ברחבה וסידרה למקרייב הזדמנות לירות מקרוב פנימה. 3:4 למכבי. בתוך תוספת הזמן אוזן בישל לשי רביבו את ה-4:4 הדרמטי.

מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ'; ניר נחום (אורי אוזן/46), כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, אדיר טובול (רחמים צ'קול/46); ננאד בגוביץ' (שי רביבו/46), סטפן קינגוואה, משה אוחיון, ברוך דגו (נבו מזרחי/67); עידן שריקי, ברק בדש (דימיטאר מקרייב/46).
מכבי ת"א: גיא סולומון; דור מלול, ליאור ז'אן, איגור טומאסיץ', רוני גפני (אורי שטרית/82); אנדריי קומאץ', שרן ייני (ריף פרץ/74), איביצ'ה אילייב (יוסי שבחון/67), תמיר כחלון (ציון צמח/59); יובל אבידור, עמנואל מאיוקה (איליה יבוריאן/63).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/140795.jpg

תאריך:  17/09/2009   |   עודכן:  17/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
התרגיל נוהל לראשונה דרך מערכת "צבא היבשה הדיגיטלי" המאפשרת שליטה של המפקדים על כל הכוחות בזמן אמת ותוך הצגת תמונת מצב אחידה
עופר וולפסון
מזה ארבעה חודשים שיעור האבטלה עומד על 7.9%    החל לעלות בחדות במאי אשתקד אולם שומר על יציבות מאז אפריל האחרון
גלית יצחק
ישנן מספר טכניקות פשוטות שיאפשרו לנו לעבור את ארוחות החג בשלום, לאכול וליהנות אבל במידה, לשים לב ולבקר את מה שנכנס לגופנו    וגם: טיפים לאנשים מתוקים
עופר וולפסון
קונגרס איגודי העובדים הבריטיים יחרים כל תוצרת מההתנחלויות, יקרא להפסקת סחר נשק עם ישראל ולמשיכת השקעות בחברות
פז וייסמן
מערכות ניהול קשרי לקוחות אינן מיועדות בהכרח רק לארגוני ענק    חברת FRSVISION החליטה לפתח מערכת מותאמת למועדוני מסיבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il