חברת אופיר טורס בשיתוף עם קבוצת האבטחה מוקד אמון מכריזות על יוזמה להקמת מוקד ביטחון ותמיכה חרום למטיילים ישראלים השוהים בחו"ל.
הנוסעים באופיר טורס יצויידו במספר הטלפון של המוקד. במקרה של מצב חרום או מצוקה ביטחונית יוכלו הישראלים השוהים בחו"ל לקבל מענה מיידי על איומים, התרעות, בעיות, מצוקות וכל הנדרש ממוקד אבטחה ממוחשב שיאוייש על-ידי קבוצת האבטחה "מוקד אמון".
רפי סוויד, מנכ"ל קבוצת האבטחה "מוקד אמון" אומר שקבוצת מוקד אמון תעמיד לרשות אופיר טורס את הקשר שלה עם קב"טים בשגרירויות ונציגויות מחו"ל יחד עם מערך המוקד והניסיון המקצועי המצטבר בתחום.
לדבריו, השרות יאפשר לתיירים הישראלים תחושת ביטחון רבה יותר ואפשרות להגיב טוב יותר במצבי חרום. למשל: הגיעה קבוצה למלון יחד עם משלחת מלוב... מה לעשות להשאר במלון לעבור? מוקד האבטחה ייצור קשר עם קב"ט המלון ויבדוק מה קורה, האם ניתן להעבירם למלון אחר וכיוב'.
המוקד יענה למצוקות של נוסעים ישראלים שמרגישים שעוקבים אחריהם, שחוששים מגורמים עויינים, שלא יודעים האם להשאיר דרכון וכתובת מלון לחברת רכב שהמנהל ערבי, האם לפתוח חבילה שהייתה מונחת בחדר המלון, מה לעשות כאשר המזוודה שהושארה בשמירת חפצים נפתחה, האם ישנן טיסות בעת חרום וכיוב'.
השרות יינתן על-ידי חברת אופיר טורס, בשלב זה בחינם, עד לרגיעה בחזית עם עירק.