רשת סקס סטייל המובילה בתחום הסקס בישראל, יוצאת במיצוב במחדש בהיקף השקעה כולל של כשני מיליון שקלים. במסגרת המיצוב תמתג ותשדרג את סניפיה הקיימים ותפתח עוד ארבעה סניפים עד סוף שנת 2010. בתוך כך תימנה הרשת כ-18 סניפים.
יוקמו שני סניפים בתל אביב, בדרום ובירושלים בעיצוב חדשני התואם את צבעי הלוגו של הרשת אדום לבן וכן שאר הסניפים ימותגו בעיצוב אחיד, בגופי תאורה עם הדפסים המשדרים נעימות הנאה ורוך.
הרשת תצא במקביל בקמפיין פרסום, הכולל מודעות בעיתונות היומית, מקומית, רדיו, מגזינים וכדומה. הסלוגן המלווה את הקמפיין הינו LOVE&PLEASURE.
לדברי שגיא להט, מנכ"ל הרשת, "מבדיקות שערכנו, עלה כי בשנים האחרונות ישנה פריצת דרך הן בהרגלי הצריכה והן בדפוסי ההתנהגות והחשיבה של הצרכן, לא עוד חנויות ששוברות מוסכמות אלא חנויות בוטיק הפונות בשפה אחרת, איכותית, נעימה, המשדרת חווית קנייה של מוצרי אהבה באווירה נינוחה מזמינה ולגיטימית".
לדבריו: "על-רקע הפנייה לנשים שידרגנו את הסניפים הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המוצרים החדשים, הוספנו לסניפים כוח אדם נשי, כל זאת ועוד נעשה בכדי שכל אחת שתיכנס לסניף תרגיש נינוח וכן ליצור עבורה חווית קנייה מהנה".
כמו-כן משיקה רשת סקס סטייל אתר אינטרנט חדש. האתר תוכנן ופותח בטכנולוגיה חדישה ובאופן ידידותי לגולש, באתר ניתן למצוא מבצעים מיוחדים, טיפים מקצועיים לשימור הזוגיות וכדומה.
לדברי להט: "תחום האינטרנט שצובר תאוצה יחשוף, ישדרג ויחזק את הקשר בינינו לבין קהל היעד הנשי וקהלי יעד נוספים המהווים קהל יעד פוטנציאלי".
רשת סקס סטייל קיימת כ-25 שנה, מונה כ-14 סניפים ברחבי הארץ ובעתיד תימנה 18 סניפים.
כל המוצרים והאביזרים בסניפי רשת סקס סטייל נרכשים מקבוצת עילית של יצרנים עולמיים הנוגעים לנושא העומדים בתקנים המחמירים של משרדי הבריאות האירופי והאמריקני.