תמנון בחרה בפרזנטורים הבינלאומיים, אלינה בירלדינו ורוקה הריס, להחליף את מולי קרצ'ו ואלה משקאוצן שליוו את המותג בקיץ 2009, בהתאמה לקונספט עיצוב הקולקציה בהשראה בינלאומית. סכום ההשקעה בפרזנטורית מוערך בכ-50 אלף שקלים.
אלינה בירלדינו ורוקה הריס מחליפים את אלה משקאוצן ומולי קרצ'ו שליוו את חברת האופנה תמנון בעונת, קיץ 2009. הפרזנטורים החדשים של המותג, יככבו בקמפיין שיעלה בעיתונות נשים, עיתונות מגזרים ושלטי חוצות לעונת סתיו-חורף 2010.
אלינה בירלדינו המודלבית, בת 23, כיכבה בשבוע האופנה האחרון בניו-יורק בתצוגה של מעצב העל ג'ון גליאנו, כיכבה במגזינים מארי קלייר ו-GQ, בקרוב תצולם לשער של ווג האמריקני ומשתתפת בתצוגות של מעצבי העל המובילים בפריז ובלונדון.
רוקה הריס הפורטוגלי בן 23, השתתף לאחרונה בתצוגות ובקמפיין של ליוויס ברחבי אסיה ובקרוב יופיע בהפקת אופנה של מגזין קוסמופוליטן האמריקני.
ברוך ריינר, מנכ"ל תמנון מסר: "אנו מודים למולי קרצ'ו ולאלה משקאוצן, הפרזנטורים של קיץ 2009, על העונה המוצלחת. עבור עונת סתיו-חורף 2010-2009, בחרנו בדוגמנים בעלי מראה בינלאומי שיתאים לרוח הקולקציה. באמצעות מחלקת העיצוב הרחבה והמחודשת, העונה הרשת שמה דגש על יותר התחברות של הקולקציה לטרנדים הבינלאומיים, אך עדיין בהתאמה לערכי הרשת הדוגלת במתן פתרונות אופנתיים במחירי Value for Money".
רשת תמנון היא רשת אופנה לנשים, גברים וילדים המציעה אופנה צעירה לצעירים וצעירים ברוחם. הרשת פועלת לפי עקרון "Value for Money" ולכן מציעה ללקוחות פריטים אופנתיים במחירים אטרקטיביים ובאיכות גבוהה. הרשת מונה כ-55 סניפים בקניונים ברחבי הארץ המציעים מגוון עשיר של פריטי אופנה לנשים, גברים נשים וילדים.