משרד הפרסום מומה קיבל את תקציב הפרסום של The key, בניהולם של אריה מליניאק ויוסי קדמי.
The key היא שיטה ודרך לחיים מאושרים, לאימון ולהתפתחות אישית ועסקית. The key מקיימת סדנאות וקורסים חווייתיים ופרקטיים, להקניית כלים ומיומנויות המבוססות על שיטה ייחודית זו שפותחה במשך שלוש שנים על-ידי אריה מליניאק ויוסי קדמי.
בימים אלה עלה קמפיין חדש לקורס "מפתחות אימון" - קורס המאמנים המיוחד של The key, שייפתח ב-15.10. הקמפיין, בהיקף של כ-100,000 שקלים, כולל רדיו ועיתונות כשהמסר המרכזי הוא: "בחרת להיות מאמן אישי לחיים? המפתח בידיים שלך". הקורס להכשרת מאמנים בשיטת The key פונה ומתאים לאנשים שרוצים לקדם תחומים שונים בחייהם ולרכוש כלים לשדרג את עצמם כמנהלים, מורים, אנשי עסקים והורים.
תוכנית ההכשרה בקורס המאמנים של The key כוללת: שילוב תכנים ייחודיים עם פרקטיקה מיידית, שימוש בטכנולוגיית NLP, תרגול קבוצות קטנות ואפשרות להשתלב בעתיד באחת התוכניות של The key.
אריה מליניאק בעל 20 שנות ניסיון כמאמן מנהלים וצוותים בחברות וארגונים. מפתח שיטת אימון שמבוססת על עקרונות משחק כמודל לניהול עסקי. מליניאק נבחר על-ידי גלובס ו-THE MARKER -לאחד מ-7 המרצים והמאמנים המובילים בישראל.
יוסי קדמי הינו Meta Master of NLP מנחה סדנאות וקורסים להתפתחות אישית וכלכלית באמצעות שימוש בתת המודע. בעל ניסיון של 25 שנים בעסקים. עבד עם מפתחי השיטות המתקדמות ביותר כיום להתפתחות והעצמה אישית.
משרד הפרסום מומה הוקם לפני כחמש שנים ובין לקוחותיו פוג'י ישראל, סמסונג, רשת נעלי סקופ, רשת החשמל הסיטונאי, טבע בר, כל נעל סנטר, vipo הכלב המעופף, ice watch ועוד.