X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מפיקי המופע
▪  ▪  ▪
הירומי אוהרה [צילום: Muga Miyahara]

הירומי הפתיעה את קהילת הג'אז עם אלבום הבכורה Another Mind שיצא ב-2003. ההתלהבות הייתה קולקטיבית וחסרת תקדים, האלבום הגיע לזהב (מאה אלף עותקים) וזכה בפרס אלבום הג'אז של השנה ביפן. אלבומה השני של הפסנתרנית והמלחינה Brain, זכה בפרס ה-Horizon, בפרס האמן המבטיח של Swing's Journal, בפרס אלבום הג'אז הטוב של השנה ביפן ובפרס ארגון העיתונאים היפני.
הפרסים לא הפסיקו לזרום אחד השני והירומי הפכה מהר מאוד לאחד השמות החמים של עולם הג'אז. הירומי המשיכה בקו ההצלחה עם האלבומים Time Control שיצא ב-2007 ו-Beyond Standard שיצא ב-2008, שניהם הוקלטו עם הסופר גרופ שלה עמו תגיע לארץ - Sonic Bloom. ביקורה הראשון בישראל במסגרת פסטיבל הג'אז בים האדום ב-2005 הותיר גדודי מעריצים משוועים לעוד והוביל לביקור שני ב-2006. ההופעה בהאנגר תהיה השלישית של הירומי בארץ והראשונה עם ההרכב sonic bloom.
ילידת 1979 בשיזוקה, יפן, הירומי החלה לנגן על פסנתר בגיל שש. מהמורה הראשון שלה היא מספרת שלמדה לשים דגש על האינטואיציה לא פחות מאשר על הטכניקה. הירומי פעלה על-פי האינטואיציה שלה כשנרשמה לבית ספר ימהאהה למוזיקה פחות משנה אחרי שיעור הפסנתר הראשון שלה. בגיל 12 כבר הופיעה באולמות, לעיתים עם אורקסטרות מכובדות, בגיל 14 כבר ניגנה עם הפילהרמונית הצ'כית. עם כניסתה לגיל ההתבגרות החלה הירומי לחקור את עולם הג'אז ולצלול לתוך אינספור האפשרויות הגלומות בו. פגישה מקרית עם צ'יק קוריאה כשהייתה הירומי בת 17, הובילה להופעה לצד פסנתרן הג'אז האגדי כבר ביום שלמחרת... ב-2009 הוציאו השניים אלבום דואט משותף.
ב-99' הגיעה הירומי לארצות הברית והחלה ללמוד בבית הספר למוזיקה ברקליי בבוסטון, על הלימודים שם היא מעידה שהם "הרחיבו את האופן בו אני תופסת מוזיקה". בין המורים שלה בברקליי נמנה הבסיסט הוותיק ריצ'רד אוונס שהפיק יחד עם אחמד ג'אמל את אלבום הבכורה שלה בחברת Telarc היוקרתית. ג'אמל צוטט כשהוא מעיד על הירומי: "She is nothing short of amazing".
בגיל צעיר מאוד הגיעה הירומי למעמד של כוכבת על כשזוכה לגלים בלתי נדלים של עניין שנדמה שרק מעמיקים את סקרנותה המוזיקלית והשראתה. רשימת ההשפעות שלה, כמו המוזיקה שלה עצמה, חסרת גבולות, ממוזיקה קלאסית דרך ג'אז Fאנק וקינג קרימסון. על סגנונה היא מעדיפה לא לשים תוויות: "I don't want to put a name on my music, Other people can put a name on what I do. It's just the union of what I've been listening to and what I've been learning. It has some elements of classical music, it has some rock, it has some jazz, but I don't want to give it a name".
Hiromi (piano/keyboard), David Fiuczynski (guitar) Tony Grey (bass), Mauricio Zottarelli (drums).
הירומי Sonic Bloom בהופעה - מוצ"ש, 14.11, האנגר 11, פתיחת דלתות: 20:30, תחילת מופע: 21:15, כרטיסים: 200-320 שקלים. (המופע בישיבה, המחירים על-פי קירבה לבמה), קסטל: www.tkts.co.il. כוכבית 8965. ובאתר ההפקה: www.ys-interactive.com/clients/hiromi.html.

תאריך:  24/09/2009   |   עודכן:  24/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il