X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פיליפס
▪  ▪  ▪

פיליפס וחברת כמיפל בע"מ, יבואנית ומשווקת AVENT בישראל, יוצאות בקמפיין למותג פיליפס AVENT, המשלב פרסומות טלוויזיה, פעילות באינטרנט, פרסום בנקודת המכירה ויחסי ציבור בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים. הקמפיין ישלב פרסומות וחסויות בערוצים 2, 10 ו-24, אינטרנט, תוכן שיווקי ויחסי ציבור - ויבוצע על-ידי משרד הפרסום Think Design ועל-ידי גיתם פורטר נובלי.
הקמפיין מציג מחקר חדש המוכיח כי תינוקות שניזונו בבקבוקי פיליפס AVENT בעל פטמת השסתום הייחודית היו רגועים יותר במשך זמן מובהק בהשוואה לתינוקות שהוזנו מבקבוק מתחרה אחר, ההבדל בין הקבוצות היה גדול עוד יותר בשעות הלילה. המחקר מוכיח קלינית רפואית שהשימוש בבקבוקי פיליפס-AVENT מפחית בצורה משמעותית את תופעת הגזים אצל תינוקות מכאן התינוקות רגועים יותר ואז ההורים רגועים יותר.
בנוסף, הקמפיין חושף לראשונה את הבקבוק החדש מבית פיליפס AVENT - בקבוק GOLD ללא ביספינול A. סיסמת הקמפיין "אוונט וכולם רגועים" הינה המסר המרכזי התומך במותג ובכל מוצריו.
זהו הקמפיין הראשון של המותג פיליפס AVENT בישראל. בשנת 2006 חברת פיליפס המובילה בתחומי הבריאות, טכנולוגיה וסגנון חיים ותאורה, רכשה את AVENT. יחד פיליפס ו-AVENT מפתחות ומייצרות פתרונות חדשניים לשיפור איכות החיים של תינוקות, ילדים קטנים וכמובן להורים.
קרדיטים: אלישבע שוחט-שוסטרמן - מנהלת שיווק תחום מוצרי הצריכה, פיליפס ישראל; טלי בלנדר - מנהלת שיווק פיליפס AVENT, כמיפל בע"מ; משרד פרסום Think Design סמנכ"ל קריאטיב - עידית בר שלום; יחסי ציבור: גיתם פורטר נובלי.
אודות החיבור בין אוונט ופיליפס:
מאז שנת 1984 חברת AVENT הינה החברה המובילה בעולם בתחום מוצרי האכלה והנקה לתינוקות היא מפתחת ומייצרת מוצרים המושפעים מצרכיהם הטבעיים של הורים לתינוקות. מוצרים באיכות גבוהה שמבוססים על מחקרים קליניים ומדעיים. בשנת 2006 חברת פיליפס המובילה בתחומי הבריאות, טכנולוגיה וסגנון חיים ותאורה, רכשה את אוונט. יחד פיליפס ו-AVENT מפתחות ומייצרות פתרונות חדשניים לשיפור איכות החיים של תינוקות, ילדים קטנים וכמובן להורים. החיבור בין פיליפס ו-AVENT יוצר סינרגיה מושלמת של חכמה ופשטות של המוצרים שהופכים את תהליך ההאכלה והטיפול בבריאות ובבטיחות התינוק לפשוט טובים יותר. כיום כחלק מקבוצת פיליפס, המותג החדש Philips AVENT ממשיך לייצר פתרונות חדשניים אשר הופכים את תהליך ההאכלה והטיפול בבריאות ובבטיחות התינוק לקלים יותר. ב-Philips AVENT מאמינים שלכל אם ואב הזכות לבחור כיצד להאכיל את תינוקם. המוצרים האיכותיים תומכים בכל בחירה בין הנקה לאכילה מבקבוק, או לשילוב בין השניים - ומאפשרים מעבר קל ופשוט מהנקה להאכלה בבקבוק. בחירה בפיליפס-אוונט פירושה הבטחה למוצרים בעלי האיכות הגבוהה ביותר, המעוצבים על-פי צרכי האם והתינוק.

תאריך:  04/10/2009   |   עודכן:  04/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il